Nowy zapach Naomi Campbell Here To Stay z kampanią reklamową
2020-10-15
Rozpoczęła się nowa kampania mediowa Sirowa Poland, promująca nowość, zapach HERE TO STAY Naomi Campbell. W ramach promocji, zapach będzie mieć premierę w dzisiejszym odcinku Top Model. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.
Marka perfum Naomi Campbell powiększyła się o nowość, zapach HERE TO STAY. Koncepcja zapachu nawiązuje do słów samej Naomi, które padły w udzielonym wywiadzie: „Modelki o różnych kolorach skóry to nie chwilowy trend; jesteśmy tu obecne, aby już pozostać”. Dlatego zapach HERE TO STAY odzwierciedla doświadczenia minionych lat słynnej modelki, a także siłę, którą w rezultacie zyskała. Dziś Naomi jest wzorem do naśladowania dla nowego pokolenia kobiet, a idea jej najnowszego zapachu powinna stać się przesłaniem wsparcia dla wszystkich kobiet na całym świecie: pozostańcie wierne samym sobie, nigdy nie traćcie wiary w siebie i zawsze walczcie o siebie.
W ramach premiery, w wieczornym odcinku programu Top Model, będzie można zobaczyć zadanie specjalne, którego patronem i sponsorem jest marka Naomi Campbell. Kampania potrwa do końca listopada i, oprócz lokowania produktu w Top Model, będzie realizowana w kanałach video online oraz OOH Citylight. Ponadto, działania promocyjne będą opierać się w dużej mierze na testowaniu produktu i współpracy z influencerami.
Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
PR Communication
|
|
Wasze komentarze (0):