Numer firmowy wyświetla się jako SPAM? SPAM monitorowanie numerów telefonów od UniTalk
UniTalk prezentuje rozwiązanie do automatycznego sprawdzania numerów telefonicznych w bazach spamerów – SPAM monitorowanie numerów telefonicznych.
SPAM monitorowanie od UniTalk regularnie, zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na żądanie, sprawdza podane numery telefonów w popularnych bazach spamu, takich jak Xiaomi, TrueCaller, GetContact, Hiya i innych. Co więcej, rozwiązanie umożliwia automatyczną zmianę numeru oznaczonego jako spam na inny, "czysty", bez przerywania procesów biznesowych i obniżania wskaźników konwersji.
Rozwiązanie od UniTalk będzie szczególnie przydatne dla firm działających w sektorach marketingu i sprzedaży, usług finansowych, zdrowia, edukacji, przedsiębiorstw komunalnych oraz ogólnie rzecz biorąc, dostawców usług. Zarówno dla tych, których numery telefoniczne już znajdują się w bazach spamerów operatorów telekomunikacyjnych lub aplikacjach blokujących niechciane połączenia, jak i dla firm, które są narażone na ryzyko umieszczenia na "czarnej liście". Wśród czynności, które potencjalnie mogą uruchomić algorytmy oznaczania numeru:
- · wykorzystuje się funkcję Autodialer, np. do obdzwaniania zimnej bazy danych lub przetwarzania dużej liczby fałszywych leadów;
- · połączenia często trwają mniej niż 50 sekund;
- · odnotowuje się dużą liczbę połączeń bez odpowiedzi;
- · brakuje połączeń zwrotnych na ten numer;
- · z numeru wykonuje się powtarzające się połączenia na te same numery;
- · rejestruje się nietypowe okresy połączeń, które są związane z międzynarodowymi operacjami spamowymi;
- · pojawiają się regularne problemy z połączeniem, co wskazuje na dużą liczbę wykonywanych połączeń.
SPAM monitorowanie numerów telefonicznych od UniTalk to skuteczny sposób na zminimalizowanie negatywnego wpływu oznaczenia numeru jako spam na procesy biznesowe, przy jednoczesnym korzystaniu z zaawansowanych funkcji, takich jak Autodialer, Automatyczna ankieta telefoniczna, Automatyczne oddzwanianie do klientów czy Robot głosowy. Funkcja zmiany numeru pozwoli utrzymać lojalność klientów, gwarantuje stabilnie wysoki współczynnik konwersji i zwiększy liczbę skutecznych połączeń.
Poza wymienionymi powyżej funkcjami, rozwiązanie oferuje także:
- · możliwość monitorowania jednej, kilku lub wszystkich baz.
- · ustawianie częstotliwości sprawdzania w określonych odstępach czasu i/lub dniach tygodnia;
- · przeprowadzenie sprawdzeń w czasie rzeczywistym dla każdej z baz osobno;
- · aktywację monitorowania z określoną częstotliwością (na przykład co 20 minut) z ustawieniami dla każdej bazy osobno;
- · wskazanie statusu numeru telefonu w każdej z baz danych: czysty, jeszcze nie sprawdzony lub spam (z odpowiednim zawiadomieniem w Telegramie osoby odpowiedzialnej);
- · samodzielne tworzenie tagów - listy negatywnych słów, fraz lub części słów do monitorowania (np. nie odbierać telefonu, nie kupować itp.);
- · automatyczne powiadomienie osoby odpowiedzialnej o fakcie wykrycia numeru w bazie spamu poprzez wysłanie e-maila lub wiadomości w komunikatorze;
- · automatyczne zmienianie numeru telefonu na inny po wykryciu znacznika.
Szczegółowe informacje dotyczące SPAM monitorowanie numerów telefonicznych od UniTalk i możliwości skorzystania z 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego dostępne są pod linkiem: https://unitalk.cloud/pl/uslugi/spam-monitorowanie-numerow-telefonow/