Numer firmowy wyświetla się jako SPAM? SPAM monitorowanie numerów telefonów od UniTalk


2024-09-26
UniTalk prezentuje rozwiązanie do automatycznego sprawdzania numerów telefonicznych w bazach spamerów – SPAM monitorowanie numerów telefonicznych.

SPAM monitorowanie od UniTalk regularnie, zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na żądanie, sprawdza podane numery telefonów w popularnych bazach spamu, takich jak Xiaomi, TrueCaller, GetContact, Hiya i innych. Co więcej, rozwiązanie umożliwia automatyczną zmianę numeru oznaczonego jako spam na inny, "czysty", bez przerywania procesów biznesowych i obniżania wskaźników konwersji.

Rozwiązanie od UniTalk będzie szczególnie przydatne dla firm działających w sektorach marketingu i sprzedaży, usług finansowych, zdrowia, edukacji, przedsiębiorstw komunalnych oraz ogólnie rzecz biorąc, dostawców usług. Zarówno dla tych, których numery telefoniczne już znajdują się w bazach spamerów operatorów telekomunikacyjnych lub aplikacjach blokujących niechciane połączenia, jak i dla firm, które są narażone na ryzyko umieszczenia na "czarnej liście". Wśród czynności, które potencjalnie mogą uruchomić algorytmy oznaczania numeru:

 

  • ·        wykorzystuje się funkcję Autodialer, np. do obdzwaniania zimnej bazy danych lub przetwarzania dużej liczby fałszywych leadów;
  • ·        połączenia często trwają mniej niż 50 sekund; 
  • ·        odnotowuje się dużą liczbę połączeń bez odpowiedzi;
  • ·        brakuje połączeń zwrotnych na ten numer;
  • ·        z numeru wykonuje się powtarzające się połączenia na te same numery;
  • ·        rejestruje się nietypowe okresy połączeń, które są związane z międzynarodowymi operacjami spamowymi;
  • ·        pojawiają się regularne problemy z połączeniem, co wskazuje na dużą liczbę wykonywanych połączeń.

SPAM monitorowanie numerów telefonicznych od UniTalk to skuteczny sposób na zminimalizowanie negatywnego wpływu oznaczenia numeru jako spam na procesy biznesowe, przy jednoczesnym korzystaniu z zaawansowanych funkcji, takich jak Autodialer, Automatyczna ankieta telefoniczna, Automatyczne oddzwanianie do klientów czy Robot głosowy. Funkcja zmiany numeru pozwoli utrzymać lojalność klientów, gwarantuje stabilnie wysoki współczynnik konwersji i zwiększy liczbę skutecznych połączeń.

Poza wymienionymi powyżej funkcjami, rozwiązanie oferuje także:

 

  • ·        możliwość monitorowania jednej, kilku lub wszystkich baz.
  • ·        ustawianie częstotliwości sprawdzania w określonych odstępach czasu i/lub dniach tygodnia;
  • ·        przeprowadzenie sprawdzeń w czasie rzeczywistym dla każdej z baz osobno;
  • ·        aktywację monitorowania z określoną częstotliwością (na przykład co 20 minut) z ustawieniami dla każdej bazy osobno;
  • ·        wskazanie statusu numeru telefonu w każdej z baz danych: czysty, jeszcze nie sprawdzony lub spam (z odpowiednim zawiadomieniem w Telegramie osoby odpowiedzialnej);
  • ·        samodzielne tworzenie tagów - listy negatywnych słów, fraz lub części słów do monitorowania (np. nie odbierać telefonu, nie kupować itp.);
  • ·        automatyczne powiadomienie osoby odpowiedzialnej o fakcie wykrycia numeru w bazie spamu poprzez wysłanie e-maila lub wiadomości w komunikatorze;
  • ·        automatyczne zmienianie numeru telefonu na inny po wykryciu znacznika.

Szczegółowe informacje dotyczące SPAM monitorowanie numerów telefonicznych od UniTalk i możliwości skorzystania z 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego dostępne są pod linkiem: https://unitalk.cloud/pl/uslugi/spam-monitorowanie-numerow-telefonow/


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

UniTalk
http://unitalk.cloud/pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl