Odkryj radość życia z nowym Volvo V90 Cross Country
Volvo Cars, producent samochodów segmentu premium, swoją nową kampanią reklamową motywuje ludzi do aktywności i poznawania uroków życia na nowo.
Międzynarodowe badanie przeprowadzone przez Volvo Cars pokazały, że sześć na dziesięć osób chciałoby spędzać więcej wolnego czasu aktywnie, na dworze. W obszarze ich zainteresowań znalazło się bieganie, jazda na rowerze i spacery. Pośród tych, którzy nie potrafili określić swojego hobby, 68 procent twierdziła, że spędza zbyt wiele czasu w pracy. W odpowiedzi na wyniki badań, nowa kampania reklamowa modelu Volvo V90 Cross Country, zachęca do aktywnego spędzania wolnego czasu i poznawania życia i jego uroków.
Większość z nas jest w pewnym momencie życia postawione przed wyborem, co jest dla nas najważniejsze? Czy chcemy robić karierę, czy być przysłowiowym narciarzem czy surferem. Dla niektórych, może to oznaczać utratę sensu odkrywania, czerpania radości. Nasza nowa kampania ma na celu zwrócenia uwagi, że czasem warto wyrwać się z miejskiej przestrzeni, żyć aktywnie, czerpać życie pełną piersią – powiedział Thomas Andersson Vice Prezydent Marketingu w Volvo Cars.
Czerpiąc inspirację z brytyjskiego filozofa i mówcy Alana Wattsa, nowa kampania zachęca ludzi odkrycia ich zapomnianych pasji na nowo, przedefiniowania priorytetów w życiu i czerpania z niego radości.
Nadesłał:
JK PR
|