Oferowane przez Alfavox rozwiązania Verint wzbudzają zainteresowanie rynku
Alfavox stawia na współpracę ze światowym liderem produkcji systemów nagrywania oraz monitoringu rozmów, firmą Verint. Jednymi z flagowych produktów tej firmy oferowanych przez Alfavox są rozwiązania klasy Work Force Optimization, Work Forme Management oraz Quality Monitoring, docen
Od kilku lat rozwiązania WFO oraz WFM firmy Verint cieszą się zainteresowaniem na rynkach całego świata, w tym Europy Zachodniej, gdzie już dawno doceniono wartość i odkryto koszt pracownika. Rozwiązania WFO skutecznie pomagają zoptymalizować procesy w contact center, zaplanować właściwą obsadę, a w konsekwencji obniżyć koszty i podnieść konkurencyjność usług świadczonych przez contact center.
- Obserwując rynek, mogę stwierdzić, że już wkrótce utrzymanie konkurencyjnych cen przy wysokiej jakości usług będzie możliwe wyłącznie w contact center stosujących rozwiązania klasy WFO. Organizacje nieposiadające tego typu systemów wspomagających będą się borykać z coraz większymi problemami związanymi bezpośrednio z kosztami pracy, zatrudnieniem i czasem obsługi procesów - komentuje Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.
Rozwiązania Verint, światowego lidera w zakresie systemów wspomagających dla contact center, oferowane przez Alfavox, optymalizują wykorzystanie siły roboczej. Zostały zaprojektowane specjalnie dla środowisk call center z rozbudowanym obszarem back-office, a ich główne funkcje dotyczą optymalizacji procesów związanych z obsługą klienta.
- Wiele firm nie docenia wpływu optymalizacji procesów w obszarze call center oraz w działach back-office na wydajność całego przedsiębiorstwa. Mimo że realizacją zamówień, przetwarzaniem aplikacji i transakcji, obsługą rachunków, reklamacjami czy ściąganiem należności mogą się zajmować różne działy, nieefektywność jednego z nich często oddziałuje na pozostałe - mówi Janusz Tomiczek. - Oferujemy naszym klientom gotowe rozwiązania, sprawdzone w contact center na całym świecie. Wiemy, że pomogą im w zwiększeniu wydajności, zatrzymaniu pracowników oraz podniesieniu poziomu obsługi klientów.