Ogilvy Action dla Ford S-MAX i Ford C-MAX


2011-07-07
W ramach stałych działań dla marki FORD, agencja Ogilvy Action przygotowała letnią kampanię outdorową dla modeli FORD S-MAX oraz FORD C-MAX.

Założeniem realizowanych działań jest dotarcie z komunikatem kontekstowym, dotyczącym rodzinnych Vanów FORDA, do konsumentów z dużych miast wyjeżdżających na letni wypoczynek. Kampania zaplanowana została na lipiec br.

Głównym celem akcji jest dotarcie z przekazem wizerunkowym podkreślającym rodzinny charakter Minivanów FORDA – modeli S-MAX i C-MAX. W komunikacji, wykorzystującej nośniki na terenie największych aglomeracji miejskich, pojawią się kreacje zachęcające do rodzinnych podróży i wspólnego tworzenia mapy miejsc, które warto odwiedzić z rodziną na stronach www.rodzinnepodroze.pl.

 Ogilvy Action stworzyło kreatywną linię layoutów wykorzystywanych w letniej kampanii FORDA. Za zakup mediów odpowiada Mindshare.

 

Kampania potrwa do końca lipca br.

 

- To kampania wykorzystująca sezon letni do sprzedaży wybranych modeli samochodów. Z naszego doświadczenia wynika, że pozywane efekty przynoszą działania angażujące konsumentów i mówiące do nich w odpowiednim miejscu i czasie – mówi Dorota Gomółka, Dyrektor Zarządzająca Ogilvy Action.

 ………………………………………………………………………………………………………………………

 

Ogilvy Action jest agencją marketingu zintegrowanego, operującą w obszarze 360 stopni, ze szczególnym uwzględnieniem experiental, trade, shopper i promotional marketingu. Badania agencji pokazują, że od 40% do 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, dlatego na tym obszarze skupia się komunikacja Ogilvy Action, określając go jako The last mile™ - dystans, który pokonuje konsument, tak w sensie fizycznym, jak i psychicznym, pomiędzy chęcią nabycia produktu, a rzeczywistym jego zakupem. Ogilvy Action rozwija techniki komunikacji, które sprawiają, że marki jej klientów są wybierane przez konsumentów, niezależnie od tego, czy zakup ma miejsce na ulicy, w Internecie czy w sklepie.

 

Ogilvy Action wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP - jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50. Wśród klientów Ogilvy Action w Polsce znajdują się firmy takie jak IBM, Motorola, Payback, Ford, British American Tobacco. W Polsce Ogilvy Action należy do Ogilvy Group Poland, która oprócz tej firmy obejmuje sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/Soho Square, agencję interaktywną Ogilvy Interactive, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Primoloko/Black&WhitePR
http://blackandwhitepr.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl