Ogilvy Action i Ogilvy Interactive dla Delicji Szampańskich


2011-09-10
Agencje Ogilvy Action i Ogilvy Interactive odpowiadają obsługę najnowszej promocji konsumenckiej dla marki Delicje z portfolio Kraft Foods Polska. Ogólnopolska akcja „Smakuj Delicje i wygrywaj” jest odpowiedzią na nowe pozycjonowanie marki. Ma ona wesprzeć budowę nowego wizerunku marki na platformie

. Ma ona wesprzeć budowę nowego wizerunku marki na platformie Delicje Moja Bajka, a także zwiększyć sprzedaż promowanych produktów. Cała idea promocji powstała w Ogilvy. Zespoły Ogilvy Action i Ogilvy Interactive odpowiedzialne były za stworzenie koncepcji kreatywnej oraz kompleksową realizację projektu.

Agencje przygotowały atrakcyjną formułę promocji pro-sprzedażowej opartej na mechanizmie loterii przeprowadzanej w kanałach SMS i Internet. W ramach prac dla nowego klienta zespoły stworzyły projekty opakowań promocyjnych i materiałów POS, odpowiadały za przygotowanie: dedykowanej strony internetowej pod adresem www.delicjeszampanskie.pl, koncepcji mechaniki i propozycji nagród. Agencje zajęły się także pełną realizacją projektu.

Akcja dla Delicji Szampańskich rozpoczęła się 22 sierpnia br. Promocją objęte zostały smaki pomarańcza, wiśnia i malina, w dwóch formatach opakowań 147 i 294g. Wewnątrz każdego opakowania promocyjnego znajduje się jeden kod. W mniejszych opakowaniach kod jest warty jedno zgłoszenie, a kod w większych - dwa zgłoszenia.  Na konsumentów biorących udział w promocji czeka 5 kart upominkowych IKEA o wartości 15.000 PLN, 500 zestawów owocowych kosmetyków The Body Shop o wartości 170 PLN każdy oraz 1000 miękkich kocyków. Spośród osób wysyłających SMSy (koszt smsa 0,50 gr netto) z kodami pod numer 70006 lub przesyłających kody za pośrednictwem strony internetowej, co 2 tygodnie będą losowane nagrody pierwszego i drugiego stopnia. Dodatkowo co 2 tygodnie 200 osób, które prześle największą liczbę zgłoszeń zostanie nagrodzonych miękkimi kocykami od Delicji.

Promocja ma potrwać do końca października br. Ogólnopolska akcja „Smakuj Delicje i wygrywaj” komunikowana będzie we wszystkich kanałach sprzedaży, a wspierana kampanią reklamową prowadzoną w Internecie i TV. Spot przygotowała agencja Euro RSCG za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

 

……………………………………………………………………………………………………………………….

Ogilvy Action jest agencją marketingu zintegrowanego, operującą w obszarze 360 stopni, ze szczególnym uwzględnieniem experiental, trade, shopper i promotional marketingu. Badania agencji pokazują, że od 40% do 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, dlatego na tym obszarze skupia się komunikacja Ogilvy Action, określając go jako The last mile™ - dystans, który pokonuje konsument, tak w sensie fizycznym, jak i psychicznym, pomiędzy chęcią nabycia produktu, a rzeczywistym jego zakupem. Ogilvy Action rozwija techniki komunikacji, które sprawiają, że marki jej klientów są wybierane przez konsumentów, niezależnie od tego, czy zakup ma miejsce na ulicy, w Internecie czy w sklepie.

 

Ogilvy Action wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP - jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50. Wśród klientów Ogilvy Action w Polsce znajdują się firmy takie jak IBM, Motorola, Payback, Ford, British American Tobacco. W Polsce Ogilvy Action należy do Ogilvy Group Poland, która oprócz tej firmy obejmuje sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/Soho Square, agencję interaktywną Ogilvy Interactive, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

poprostu

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl