OgilvyInteractive dla IBM


2011-11-19
W ramach działań realizowanych przez OgilvyInteractive dla IBM, agencja w tym roku stworzyła koncepcję serwisu technologicznego pod nazwą „Next”. Ten oryginalny koncept, znajduje się na platformie Gazeta.pl i przez cztery miesiące funkcjonowania zyskał uznanie wielu czytelników.

Kampania w sieci wspierana jest także poprzez działania na profilu IBM na Facebooku.OgilvyInteractiwe mając na celu wypromowanie idei Mądrzejszego Świata stworzyła koncepcję specjalnego serwisu technologicznego „Next”. Mądrzejszy Świat (Smarter Planet) to hasło, które towarzyszy globalnej kampanii IBM „Zbudujmy lepszy świat, let's build the smarter planet” realizowanej na całym świecie. Jako partner serwisu IBM jest  widoczny w reklamach display’owych na stronie. IBM odpowiada także za redagowanie materiałów do wyodrębnionej sekcji w serwisie. Podserwis o nazwie „Mądrzejszy Świat” ma za zadanie przybliżyć czytelnikom rozwiązania IBM, które pomagają rozwikłać problemy rozwijającego się świata, a w szczególności dużych miast i metropolii – mówi Mateusz Mentlewicz z Ogilvy Interactive.Profesjonalnie przygotowane przez redakcję „Next” artykuły są również zamieszczanie na fan page „Mądrzejszy świat” na Facebooku. Stanowi on uzupełnienie działań IBM w Internecie. Profil administrowany jest także przez zespół OgilvyInteractive.Już w pierwszym miesiącu obecności w sieci „Next” cieszył się olbrzymią popularnością i ciągle rosnącą liczbą czytelników. Przez pierwsze cztery miesiące serwis „Next” odnotował 686 tysięcy unikalnych użytkowników oraz blisko dwa miliony odsłon.Od początku swojego istnienia serwis „Next” na Gazeta.pl promowany jest w Internecie i prasie w mediach należących do grupy Agora S.A. Projekt po stronie IBM koordynuje Joanna Komuda, Brand Manager. .…….…………………………………………………………………………………………………………………
W Polsce OgilvyInteractive należy go Ogilvy Group Poland, która oprócz OgilvyInteractive obejmuje jeszcze sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/SoHo Square, agencję marketingu zintegrowanego OgilvyAction, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.

OgilvyInteractive powstało w 1983 jako pierwsza sieć reklamowa na świecie specjalizująca się w marketingu interaktywnym. Wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP - jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50.

Patrycja Sawicka

BLACK&WHITE PR/PRimoloko

ul. Bracka 25/B8

Warszawa 00-028

tel. 22 692 16 10

mobile. 506 181 076


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Primoloko/Black&WhitePR
http://blackandwhitepr.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl