Ogólnopolski konkurs plastyczny "Strażnicy Sieci"
„Strażnicy Sieci” to ogólnopolski konkurs plastyczny, kierowany do uczniów w wieku 8-12 lat oraz do szkół. Projekt ma na celu edukację poprzez działania twórcze w zakresie takich zagrożeń internetowych jak m.in.: cyberbulling, hacking, czy dostęp do nieodpowiednich treści.
Konkurs trwa do 12 grudnia br., a udział w nim jest bezpłatny. Organizatorem projektu jest WatchGuard Technologies, międzynarodowy lider w dziedzinie bezpieczeństwa IT, inicjator licznych działań, mających na celu ochronę dzieci i młodzieży w Sieci.
Konkurs ma na celu, poprzez edukację i działania artystyczne, stworzyć wśród uczniów społeczność Strażników Sieci, którzy będą świadomi zagrożeń płynących z cyberprzestrzeni i będą chronić zarówno siebie, jak i swoich rówieśników.
Zadanie konkursowe polega na wykonaniu pracy w dowolnej technice, formie płaskiej, formacie A4. Tematem przewodnim prac jest połączenie 2 motywów: zagrożeń czyhających w Sieci oraz symbolu Lwa jako strażnika bezpieczeństwa w Sieci. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody. Nagroda główna to: tablet Lenovo a także pakiety nagród rzeczowych takich jak: artykuły plastyczne, papiernicze, wydawnictwa, zabawki, gadżety IT.
Natomiast szkoły, które wezmą udział w konkursie otrzymają specjalne certyfikaty potwierdzające ich wkład w edukację dzieci w tym zakresie. Dodatkowo szkoła, która jako pierwsza zgłosi największą liczbę prac otrzyma profesjonalne urządzenie WatchGuard Firebox T30-W, zabezpieczające jej sieć, z roczną usługą subskrypcji.
Prace nadsyłać można do 12 grudnia br. Udział w Konkursie jest bezpłatny.
Konkurs Strażnicy Sieci realizowany jest przez WatchGuard Technologies, który kładzie specjalny nacisk na bezpieczeństwo dzieci w Internecie, dlatego m.in.: dołączył do akcji „Przyjazne Wi-Fi”(Friendly WiFi) ze sprecyzowaną misją – uczynić Internet miejscem bardziej bezpiecznym dla dzieci na całym świecie. Współorganizatorem Konkursu jest wyłączny dystrybutor marki Watchguard w Polsce firma Bakotech. Obsługą konkursu zajmuje się agencja public relations Lucky Monday.
Partnerzy Konkursu to: St. Majewski, Wydawnictwo Media Rodzina, Dreams Wydawnictwo.
Patronami medialnymi przedsięwzięcia są: magazyny Dobra Szkoła i Dziecko Najlepsza Inwestycja oraz portal Szkolna Gablotka.
Szczegółowe informacje oraz regulamin konkursu znajdują się na stronie: www.straznicysieci.pl
Więcej informacji:
Lucky Monday PR&Events
Renata Postawa-Giza
PR Specialist
tel. 607 200 775
e-mail: konkurs@straznicysieci.pl
www.luckymonday.pl
Nadesłał:
Lucky Monday PR Events
|