Okazje.Firmy.net – nowy sposób na zakupy grupowe


2011-11-22
Portal internetowy Firmy.net, wiodąca wyszukiwarka firm, wprowadza dla zarejestrowanych użytkowników nową formę sprzedaży swoich usług i produktów. Dzięki specjalnemu serwisowi Okazje.Firmy.net, nawet najmniejsze podmioty będą mogły udostępniać klientom usługi oraz produkty w okazyjnych cenach.
Firmy.net wprowadzają do swojej oferty propozycję, która będzie prawdziwą konkurencją dla takich serwisów jak Gruper czy Groupon. Serwisy zakupów grupowych zdobywają coraz większe grono zwolenników wśród kupujących, ale wysokie prowizje operatorów i duże upusty firm, które decydowały się na tę formę promocji powodowały, że z punktu widzenia przedsiębiorcy nie było to bardzo opłacalne. Dzięki Okazje.Firmy.net, przedsiębiorcy zarejestrowani w portalu będą mieli możliwość masowej sprzedaży swoich produktów czy usług w promocyjnych cenach. Aby propozycja portalu była jeszcze atrakcyjniejsza, Firmy.net postanowiły nie pobierać żadnych prowizji za przeprowadzane promocje.

Portale oferujące zakupy grupowe i promocje dostępne w Internecie zapominają o małych przedsiębiorcach, którzy z powodu wysokiej prowizji nie mogli dotychczas skorzystać z takiej formy promocji – mówi Michał Kurczycki, przedstawiciel twórcy Firmy.net, szwajcarskiej firmy NNV AG. Należy mieć na uwadze również fakt, że część z oferowanych w bardzo dobrych cenach produktów i usług, dostępnych było tylko w dużych miastach. Tworząc projekt Okazje.Firmy.net chcieliśmy dać możliwość skorzystania z tak atrakcyjnej oferty małym przedsiębiorcom z niewielkich miast, którzy nie mają środków finansowych ani mocy wytwórczych, by promować swoje produkty czy usługi na bardzo szeroką skalę - kończy Michał Kurczycki.

Okazje.Firmy.net ma być serwisem, w którym będzie można znaleźć lokalne, codzienne usługi w dużo lepszych cenach. Nie zabraknie także ofert ogólnopolskich: wycieczek, ofert turystycznych czy zakupów online.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Sebastian Bazylak

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl