Okazje.info i Gazeta.pl zacieśniają współpracę – nowe miejsca prezentacji dla Porównywarki
Okazje.info i Gazeta.pl rozszerzają podjętą sześć miesięcy temu współpracę o kolejne strony, na których prezentowane będą boksy ofertowe Porównywarki cen. Na kilkunastu największych serwisach należących do Agora S.A. znajdą się kontekstowo dobrane produkty partnerów Okazje.info.
Zwiększenie źródeł ruchu na stronach Porównywarki i wzbogacenie publikacji na Gazeta.pl to tylko niektóre z efektów strategicznej kooperacji.
- Okazje.info w pełni spełniają oczekiwania, które mamy w zakresie dostarczenia naszym użytkownikom wartościowej informacji o produktach dobranych kontekstowo do przeglądanych treści, dlatego podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu współpracy - mówi Krzysztof Mikulski, dyrektor ds. rozwoju biznesu w segmencie Internet Agory.
- Rozszerzenie obszaru wspólnych działań na nowe serwisy - między innymi Sport.pl, Kobieta.gazeta.pl, Plotek.pl czy Technologie.gazeta.pl - to kolejny, ale nie ostatni etap w wymianie doświadczenia pomiędzy naszymi firmami. W niedalekiej przyszłości nie wykluczamy podjęcia nowych, wspólnych inicjatyw w obrębie branży e-commerce, choć nie tylko – dodaje Marcin Ryske, Brand Manager Okazje.info.
Satysfakcjonująca dla obu stron kooperacja znajduje odzwierciedlenie również na innych płaszczyznach. Znaczącym krokiem w zacieśnianiu partnerstwa jest przejęcie przez Grupę Okazje.info zarządzania domeną Kolumber.pl, skupiającą wielbicieli podróży oraz Znam.to, gdzie Internauci recenzują zakupione produkty. Za komunikację z użytkownikami, a także dbanie o dalszy rozwój serwisów odpowiada od tej pory Porównywarka.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Porównywarka cen Okazje.info http://www.okazje.info
Kontakt: Aleksandra Lisiecka, PR & Marketing Assistant, 42 235 13 11 a.lisiecka@okazje.info.pl
Okazje.info to czwarty pod względem zasięgu serwis e-commerce w Polsce* i zarazem najszybciej rozwijająca się porównywarka cen. Miesięcznie serwis odwiedza ponad 4,5 miliona użytkowników, przeglądając oferty z 3 tys. kategorii produktowych.
Z usług Okazje.info korzysta ponad 2000 sklepów internetowych i marketów, prezentujących swoje oferty i gazetki reklamowe. Elastyczne warunki współpracy i szeroka oferta usług promocyjnych (pozycjonowanie ofert, akcje specjalne, display) gwarantują dotarcie do wybranych grup klientów i wysoką efektywność działań marketingowych.
* Megapanel, maj 2012