Olejki Cannabis Animals w nowej odsłonie


Olejki Cannabis Animals w nowej odsłonie
2020-04-20
DobreKonopie.pl, polska marka specjalizująca się w produktach spożywczych i suplementach diety z konopi siewnych, rozpoczęła sprzedaż linii olejków CBD dla zwierząt domowych w nowych dozownikach.

Firma początkowo planowała sprzedawać olejki linii Cannabis Animals przeznaczonej dla zwierząt domowych w plastikowych dozownikach z pompką przypominających strzykawkę, ostatecznie po konsultacjach z weterynarzami, opakowania zostały zmienione na estetyczne szklane buteleczki z gumową pompką. 


– Zawsze jesteśmy otwarci na sugestie ze strony naszych klientów i staramy się udoskonalać nasze produkty tak, by jak najlepiej odpowiadały ich potrzebom – mówi Anna Sizalewska, manager DobreKonopie.pl. 

 

Olejki CBD, w których produkcji wywodząca się ze Śląska marka specjalizuje się od wielu lat w ramach linii Cannabis Animals sprzedawane są w 4 wersjach CBD 2% - dla zwierząt o masie do 10 kg; CBD 4% - dla zwierząt o masie do 20 kg; CBD 6% - dla zwierząt o masie do 40 kg oraz CBD 8% dla zwierząt o masie do 60 kg. Oprócz zwierząt domowych, jak psy i koty, można je wykorzystywać prozdrowotnie także np. u koni. Firma przymierza się także do współpracy z jednym z polskich ogrodów zoologicznych. 

 

CBD, to organiczny związek chemiczny z grupy kannabinoidów występujących w konopiach. Jest całkowicie legalny, nie ma działania odurzającego i nie uzależnia. Tak u zwierząt, jak i ludzi korzystać z niego można w celu zmniejszenia przewlekłych stanów zapalnych i chorobach autoimmunologicznych, wspomaganiu leczenia epilepsji i związanych z nią napadów padaczkowych, łagodzeniu bólu, zwiększaniu apetytu, może przyczynić się do zmniejszenia niepokoju w przypadku lęku separacyjnego. 

 

Linia Cannabis Animals ma też osobną, dedykowaną stronę internetową www.cannabisanimals.pl, na której znajdują się informacje dla właścicieli zwierząt oraz dla weterynarzy. DobreKonopie.pl to jeden z prekursorów wyrobów z konopi siewnych (inaczej: włóknistych / przemysłowych) w Polsce. Marka prowadzi też kampanię edukacją, której celem jest przywrócenie konopiom dobrej opinii w polskim społeczeństwie.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Ontro109

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl