OLX wprowadza Pakiet Ochronny dla kupujących z przesyłką


OLX wprowadza Pakiet Ochronny dla kupujących z przesyłką
2021-09-01
Pakiet Ochronny obejmie wszystkich użytkowników, którzy korzystają z funkcji Przesyłek OLX. Zgłoszeniu będą podlegały poważne oszustwa ze strony sprzedających, takie jak np. otrzymanie pustej paczki, czy zupełnie innego przedmiotu niż wynikało to z umowy między użytkownikami.

Na zgłoszenie oszustwa kupujący będą mieli 24 godziny od momentu odebrania paczki. Mogą zrobić to za pomocą przycisku widocznego po zalogowaniu w koncie OLX. Po upływie regulaminowego czasu przycisk zniknie. Jeśli zgłoszenie nie nastąpi we wskazanym regulaminowo czasie, pieniądze pochodzące ze sprzedaży przedmiotu zostaną wypłacone na konto sprzedającego. Jeśli kupujący skorzysta z Pakietu Ochronnego, pieniądze wpłacone za przedmiot zostaną zamrożone do czasu wyjaśnienia sprawy.

Zgłoszenia będą rozpatrywane przez zespół Customer Service OLXa. Rozpatrzenie wniosku może potrwać do 14 dni kalendarzowych. W zgłoszeniu próby oszustwa pod uwagę będzie brany opis sytuacji, zdjęcia otrzymanego przedmiotu lub pustej paczki wraz z etykietą wysyłkową.

W sytuacji, gdy wyjaśnienie sprawy przez zespół Customer Service OLXa będzie niemożliwe lub bardzo utrudnione, zespół poprosi potencjalnie poszkodowanego o zgłoszenie sprawy na policję.

Program Pakiet Ochronny to kolejny element działań platformy, mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników. Program będzie rozwijany. Nadal obowiązuje program Rekompensat OLX.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

dotPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl