On Board PR dla marki Smirnoff Black
On Board PR Ecco Network jest odpowiedzialna za prowadzenie działań komunikacyjnych dla marki Smirnoff Black, należącej do portfolio firmy Diageo – producenta i dystrybutora jednych z najbardziej znanych marek alkoholi premium na świecie. Firma Diageo, producent i dystrybutor jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie, powierzył On Board PR Ecco Network prowadzenie działań public relations dla marki Smirnoff Black. Do zadań agencji należy m.in. strategiczne doradztwo komunikacyjne, działania brand PR oraz wspieranie prowadzonych już aktywacji i promocji marki - w tym imprez z cyklu „The Night Is In Your Hands".
Za realizację projektu z ramienia On Board PR Ecco Network odpowiedzialny jest zespół konsultantów z działu Retail & Entertainment, prowadzonego przez Tomasza Lisa.
Smirnoff Black jest propozycją dla tych, którzy lubią sięgać po to, co najlepsze. Wódka Smirnoff Black jest wytwarzana w małych partiach w unikalnym procesie czterokrotnej destylacji i jednokrotnej filtracji. Jest trzykrotnie destylowana w stalowych kolumnach, a następnie podlega czwartej destylacji w ponad 150-letnim miedzianym alembiku, dzięki czemu charakteryzuje się delikatnym, owocowym aromatem i smakiem. Jednokrotna filtracja przy wykorzystaniu węgla drzewnego zapewnia wyjątkową czystość, nie pozbawiając jednocześnie wódki jej szczególnego charakteru. Te właśnie cechy od lat przekonują konsumentów i koneserów dobrych alkoholi. Według rankingu Impact Databank Top 100, marka Smirnoff jest niezmiennie pierwszą marką na świecie wśród alkoholi mocnych pod względem wielkości sprzedaży. Smirnoff Black plasuje się w środku przedziału cenowego segmentu wódek importowanych (do ok. 45 zł dla pojemności 0,7l i do ok. 35 zł dla pojemności 0,5l). W ostatnim roku Smirnoff Black zanotował prawie 88% wzrost sprzedaży wolumenowej przy ponad 4% spadku całego segmentu wódek Top Premium.
Diageo to producent i dystrybutor jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie, z kategorii alkoholi mocnych, win i piw. Firma posiada m.in. takie marki jak: Johnnie Walker, Guinness, Smirnoff, J&B, Baileys, Cuervo, Tanqueray, Captain Morgan, Crown Royal, wina Beaulieu Vineyard i Sterling Vineyards. Diageo to międzynarodowa firma, prowadząca sprzedaż w 180 krajach na całym świecie. Firma jest notowana na giełdach w Nowym Jorku i Londynie.
On Board PR Ecco Network. Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Jest laureatem nagrody Impactor 2009 dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network - jedną z największych sieci firm PR na świecie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management. On Board PR działa w ramach grupy skupiającej m.in. agencję socialmediową Think Kong .
Dodatkowych informacji udziela:
Dariusz Chrzanowski
On Board Public Relations Sp. z o.o.,
Ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa
tel.(+48 22) 321-51-00,
e- mail: dchrzanowski@onboard.pl