On Board PR i San Markos będą pracować dla Ségécé Polska


On Board PR i San Markos będą pracować dla Ségécé Polska
2011-05-10
On Board PR i San Markos zwyciężyły w przetargu na opracowanie strategii komunikacji i brandingu dla jednego z projektów Segece. On Board PR i San Markos zwyciężyły w przetargu na opracowanie strategii komunikacji i brandingu dla jednego z projektów Segece, wiodącego europejskiego operatora centrów handlowych. Za przygotowanie strategii komunikacji odpowiadać będą konsultanci On Board PR a za strategię brandingową zespół San Markos. Umowa o współpracy zawarta z Ségécé Polska jest umową projektową. Klienta pozyskano w drodze przetargu.

Ségécé specjalizuje się w nieruchomościach komercyjnych oferując pełen zakres usług zarządzania aktywami centrów handlowych i obiektów komercyjnych. Usługi te obejmują etap projektu, długoterminowe administrowanie aktywami w tym badania, projektowanie, rozwój, komercjalizację, zarządzanie nieruchomościami oraz obsługę techniczną. Ségécé działa w imieniu inwestorów nabywając istniejące obiekty komercyjne lub rozwijając nowe projekty budowlane, w których odpowiada za koncepcję i komercjalizację. Założone w 1956, Ségécé posiada doświadczenie ponad stu zrealizowanych projektów deweloperskich każdej wielkości w centrach miast i na ich przedmieściach. Jako największy operator centrów handlowych w Europie działający w 10 krajach poprzez sieć przedstawicielstw lub spółek joint venture, grupa Ségécé zarządza 400 centrami handlowymi. Ségécé jest najstarszym deweloperem centrów handlowych we Francji. Od 1998 firma jest przedstawicielem Klépierre, firmy inwestycyjnej BNP Paribas.

On Board PR Ecco Network (www.onboard.pl). Firma świadczy usługi
w dziedzinie doradztwa public relations. Jest laureatem nagrody Impactor 2009 dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network - jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management. On Board PR działa w ramach grupy skupiającej m.in. agencję reklamową San Markos (www.sanmarkos.pl) i agencję interaktywną Think Kong (www.thinkkong.pl).

SAN MARKOS (www.sanmarkos.pl) - najbardziej utytułowana polska agencja reklamowa 2009/2010. Projekty realizowane przez San Markos zdobyły wiele nagród zarówno w polskich, jak i międzynarodowych konkursach reklamowych i marketingowych (m.in. Cannes Lions, EFFIE, Golden Drum, Epica Award, KTR, Media Trendy). Dwukrotnie uznana przez klientów za najlepszą agencję reklamową w Polsce (badanie Smile Check 2007 i 2008) w rankingu organizowanym przez SAR i miesięcznik Press. Znalazła się również w pierwszej piątce rankingu najczęściej polecanych przez klientów, agencji reklamowych, opublikowanym przez Media&Marketing Polska w 2010 roku. Prezes agencji Magdalena Czaja pełni funkcję wiceprzewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy, jest członkiem Komitetu Effie, zasiadała w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. Nominowana do nagrody „Bizneswoman Roku 2009" organizowanego przez Radio PIN i Sukces Pisany Szminką. W 2010 r. otrzymała tytuł „Człowiek Reklamy 2010", cenionego magazynu marketingu i sprzedaży Brief. W portfolio agencji znajdują się m.in.: RWE, OBI, Budimex, Siemens, Olympus, Gadu-Gadu, Multikino, Telekomunikacja Polska, Miasto Stołeczne Warszawa, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. San Markos działa w ramach grupy skupiającej m.in. agencję PR - On Board PR Ecco Network (www.onboard.pl) i agencję interaktywną - Think Kong (www.thinkkong.pl)


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

On Board PR
http://www.onboard.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl