Oracle ogłosił dostępność nowej wersji pakietu RightNow CX


2012-03-10
Wprowadzona w lutym 2012 r. nowa wersja oprogramowania RightNow CX firmy Oracle rozszerza możliwości tego wiodącego pakietu podnoszącego poziom obsługi klienta.

W lutym 2012 r. firma Oracle wprowadziła na rynek nową wersję pakietu RightNow CX oferującą kilka nowych możliwości, które pozwolą użytkownikom jeszcze bardziej podnieść poziom obsługi klienta.  Rozszerzono ją m.in. o nowy interfejs programowania Knowledge API, proces wieloaspektowego uwierzytelniania Multifactor Authentication, komponent Facebook Conversation Access oraz ulepszoną funkcję Intent Guide.

Interfejs programowania Knowledge API pozwala firmom podnieść jakość usług i zwiększyć możliwości samoobsługi poprzez zapewnienie dostępu do platformy RightNow Knowledge Foundation z poziomu każdej aplikacji, usługi i urządzenia. Oznacza to więc udostępnianie wiedzy jako usługi (Knowledge as a Service).

Proces wieloaspektowego uwierzytelniania Multifactor Authentication (MFA) wzmacnia uwierzytelnianie, aby pomóc ograniczyć ryzyko nieupoważnionego dostępu do danych. Funkcja ta została zaprojektowana w celu zwiększenia zaufania i pewności siebie klientów, stanowiąc kolejny dowód zaangażowania Oracle w udostępnianie bezpiecznego środowiska przetwarzania w chmurze.

Oferowany przez firmę Oracle pakiet RightNow CX posiada więcej certyfikatów zgodności z przepisami niż jakakolwiek inna platforma do obsługi klientów w chmurze, a w tym m.in.: certyfikat DIACAP (Department of Defense Information Assurance Certification and Accreditation Process), National Institute of Standards and Technology - NIST, Payment Card Industry Data Security Standard/Payment Card Industry Security Standards Council - PCI-DSS/PCI-SSC, Health Insurance Portability and Accountability Act - HIPAA z 1996 r., certyfikat SAS 70 (Statement on Auditing Standards No. 70) i SSAE 16 (Statements on Standards for Attestation Engagements), a także certyfikat Federal Information Security Management Act - FISMA z 2002 r.

Facebook Conversation Access to komponent rozwiązania RightNow Social Experience, który pozwala przedsiębiorstwom zaabonować stronę serwisu Facebook lub kanał RSS z poziomu narzędzia do monitorowania mediów społecznościowych Cloud Monitor.

  • Narzędzie pomaga firmom podnosić jakość usług przez automatyczne wyszukiwanie dotyczących ich wpisów (tzw. postów) oraz zapewnianie kontekstowego wglądu w rozmowy i komentarze publikowane w sieci społecznościowej.
  • Wykrywanie odczuć towarzyszących komentarzom pomaga agentom określać priorytety poszczególnych działań oraz przekazywać na wyższy poziom kompetencji najpilniejsze zapytania klientów.

Intent Directed Virtual Assistant wzbogaca interakcje z klientami

Oprogramowanie Intent Guide Virtual Assistant zapewnia rozszerzone możliwości prowadzenia czatów internetowych, w tym interakcji w ramach czatów wątkowych. Funkcja ta pomaga lepiej zidentyfikować intencje klientów i poprawić zdolność reagowania firm, a także zwiększyć współczynniki konwersji i obniżyć koszty operacyjne.

Firma RightNow została przejęta przez firmę Oracle 25 stycznia 2012 r.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl