Oracle prezentuje pakiet Oracle Social Relationship Management Suite
Nowe rozwiązanie umożliwia obserwowanie, tworzenie, promowanie i analizowanie interakcji oraz uczestniczenie w konwersacjach na różnych platformach społecznościowych w czasie rzeczywistym.
Podczas swojego wystąpienia Larry Ellison, dyrektor generalny firmy Oracle, zaprezentował pakiet Oracle Social Relationship Management (SRM) Suite.
Jest to zintegrowany pakiet usług, który pozwala firmom obserwować, tworzyć, promować i analizować interakcje oraz uczestniczyć w konwersacjach z klientami na różnych platformach społecznościowych w czasie rzeczywistym. Dzięki temu zapewnia całościowe spojrzenie na klienta.
Pakiet Oracle Social Relationship Management Suite jest zintegrowany z aplikacjami biznesowymi Oracle, w tym z rozwiązaniami Oracle Fusion Marketing, Oracle Fusion Sales Catalog, Oracle ATG Web Commerce i Oracle Enterprise Resource Planning (ERP). Umożliwia firmom korzystanie z narzędzi społecznościowych do przekształcenia ich procesów i systemów biznesowych.
Ponadto pakiet jest zintegrowany z usługami Oracle w zakresie platform, takimi jak usługi Oracle Java Cloud czy Oracle Database Cloud, co pozwala zespołom ds. marketingu integrować serwisy społecznościowe z ich stronami internetowymi, stronami docelowymi oraz narzędziami marketingowymi.
Pakiet Oracle Social Relationship Management Suite zapewnia całościowe spojrzenie na interakcje z klientami i obejmuje następujące rozwiązania:
Oracle Social Network (OSN) — to bezpieczna platforma umożliwiająca współpracę i kontakt w czasie rzeczywistym między użytkownikami wewnątrz i na zewnątrz przedsiębiorstwa.
Oracle Social Marketing — pozwala specjalistom ds. marketingu tworzyć, publikować i moderować interakcje oraz zarządzać nimi na poziomie centralnym, a także przeprowadzać pomiary i generować raporty obejmujące wiele kampanii i platform społecznościowych. Pomaga też specjalistom publikować treść w serwisach społecznościowych, uczestniczyć w rozmowach z fanami i dostosowywać wizerunek marki.
Usługa Oracle Social Engagement & Monitoring Cloud — umożliwia przedsiębiorstwom analizowanie interakcji w serwisach społecznościowych, a zarazem ułatwia zespołom ds. obsługi klienta i sprzedaży skuteczne nawiązywanie kontaktu z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami. Udostępnia firmom narzędzia niezbędne do zrozumienia klientów i podejmowania odpowiednich działań w oparciu o monitorowanie portali, pozyskiwanie informacji oraz reagowanie na sygnały i trendy w serwisach społecznościowych.
Oracle Social Sites — rozwiązanie to oferuje zaawansowane, kompleksowe narzędzia do edycji, dzięki którym użytkownicy mogą dynamicznie opracowywać i uruchamiać serwisy społecznościowe.
Oracle Data and Insights — usługa ta zaspokaja rosnące potrzeby przedsiębiorstw w dziedzinie pozyskiwania informacji ze źródeł zewnętrznych, dostarczając im dane, katalogi i analizy dotyczące znanych modeli biznesowych.
Nadesłał:
Oracle
|