Oracle przedstawia rozwiązanie Oracle Social Network


Oracle przedstawia rozwiązanie Oracle Social Network
2011-10-11
Korporacyjna sieć społecznościowa umożliwia użytkownikom biznesowym współpracę za pomocą szerokiej gamy narzędzi do pracy zespołowej.

Podczas swojego wystąpienia w czasie konferencji Oracle OpenWorld 2011, dyrektor generalny firmy Oracle Larry Ellison zaprezentował rozwiązanie Oracle Social Network - narzędzie biznesowe do obsługi współpracy i sieci społecznościowych w przedsiębiorstwach.

  • Rozwiązanie Oracle Social Network pozwala użytkownikom biznesowym znaleźć właściwą osobę i współpracować z nią - może to być osoba zarówno z własnego, jak i z innego przedsiębiorstwa, np. z firmy dostawcy, partnera lub klienta. W celu jej znalezienia mogą zostać wykorzystane informacje z systemu kadrowego lub zwłasnej sieci społecznościowej użytkownika.
  • Rozwiązanie Oracle Social Network pozwala użytkownikom biznesowym współpracować ze sobą za pomocą różnych narzędzi do współpracy, takich jak profile osobiste, grupy, kanały działań, narzędzie do aktualizacji statusów, fora dyskusyjne, narzędzie do udostępniania oraz wspólnego przeglądania i edycji dokumentów, komunikator, system poczty elektronicznej oraz system telekonferencyjny.
  • Rozwiązanie Oracle Social Network zostało bezproblemowo zintegrowane zaplikacjami Oracle Fusion oraz z funkcjami analitycznymi i procesami biznesowymi. Dzięki temu pozwala użytkownikom otrzymywać w czasie rzeczywistym potrzebne informacje z tych systemów, a także współpracować oraz szybko i skutecznie rozwiązywać problemy biznesowe.
  • Rozwiązanie Oracle Social Network zostało zaprojektowane tak, aby użytkownicy mobilni mogli zawsze pozostawać w kontakcie z odpowiednimi osobami oraz uczestniczyć w rozmowach biznesowych. W tym celu udostępniono specjalizowane aplikacje przeznaczone do instalowania na różnych urządzeniach, takich jak smartfony iPhone, tablety iPad i urządzenia z systemem Android, a także nowoczesny, łatwy w obsłudze interfejs przeglądarki WWW.
  • Rozwiązanie Oracle Social Network spełnia wymogi korporacyjne w zakresie zapewniania bezpieczeństwa oraz ochrony prywatności i informacji, udostępniając każdemu przedsiębiorstwu i jego użytkownikom zwirtualizowaną, prywatną instancję do współpracy z możliwymi do skonfigurowania regułami przechowywania i kontroli wcelu zapewnienia możliwości monitorowania.
  • Rozwiązanie Oracle Social Network pomaga handlowcom identyfikować potencjalnych klientów, tworzyć efektywne zespoły, przygotowywać przekonujące prezentacje handlowe, rozwiązywać problemy z obsługą klientów i z umowami, współpracować z partnerami nad wspólnymi możliwościami handlowymi oraz budować trwałe relacje z klientami.
  • Rozwiązanie Oracle Social Network pomaga zespołom marketingowym projektować bardziej kreatywne kampanie marketingowe, docierać do właściwych klientów ipartnerów oraz współpracować z zespołami handlowców, aby generować jak najlepsze sugestie handlowe.
  • Rozwiązanie Oracle Social Network pomaga specjalistom ds. kadrowych ikierownikom HR współpracować przy planowaniu zatrudnienia, tworzyć efektywne programy wynagrodzeń i świadczeń, wyznaczać cele oraz opracowywać efektywniejsze procesy zarządzania kwalifikacjami pracowników.
  • Rozwiązanie Oracle Social Network może być także wykorzystywane przez kierowników projektów i zespoły projektowe do tworzenia efektywnych planów projektów, współpracy przy realizacji zadań projektowych, rozwiązywania problemów i obsługi wniosków o wprowadzenie zmiany oraz do monitorowania i aktualizacji kluczowych etapów projektu.
  • Rozwiązanie Oracle Social Network wysyła spersonalizowane i możliwe do skonfigurowania ostrzeżenia, które umożliwiają informowanie użytkowników opodejmowanych działaniach, jednocześnie odfiltrowując zbędny szum informacyjny, dzięki czemu użytkownicy mogą się skoncentrować na ważnych informacjach.

„Najistotniejszym zjawiskiem na scenie IT zaobserwowanym w kilku ostatnich latach są sieci społecznościowe" - powiedział dyrektor generalny firmy Oracle, Larry Ellison. „Przedsiębiorstwa chcą dziś zapewniać łączność pomiędzy swoimi pracownikami, aplikacjami, procesami i klientami. Rozwiązanie Oracle Social Network zapewnia im taką możliwość. Wszystkie udostępniane przez to rozwiązanie narzędzia są zintegrowane i pracownicy mogą pracować z dowolnego miejsca na świecie, za pomocą narzędzi najlepiej dostosowanych do ich zadań".


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl