Oracle przedstawia system Oracle Fusion CRM przeznaczony do wdrażania w chmurze
Działający w chmurze system CRM klasy korporacyjnej pomaga firmom prowadzić bardziej inteligentną sprzedaż poprzez inteligentniejsze planowanie, prognozowanie, współpracę i finalizowanie transakcji.
Firma Oracle zaprezentowała system Oracle Fusion Customer Relationship Management (CRM) w wersji przeznaczonej do wdrażania w chmurze publicznej - jest to obecnie najbardziej zaawansowany system CRM działający w chmurze.
Przeznaczone do wdrażania w chmurze aplikacje CRM klasy korporacyjnej firmy Oracle, wchodzące w skład przedstawionej ostatnio oferty Oracle Public Cloud, zapewniają korzyści, których klienci oczekują od produktów SaaS (software as a service - oprogramowanie udostępniane jako usługa), bez ograniczeń typowych dla starszych rozwiązań SaaS CRM. Oferują wszystkie znakomite możliwości najbardziej zaawansowanych aplikacji Oracle w prostym abonamentowym modelu cenowym - model ten nie wymaga zakupu sprzętu ani asysty technicznej do oprogramowania.
Usługa Oracle Fusion CRM Cloud pomaga specjalistom ds. sprzedaży wyprzedzić konkurencję poprzez inteligentniejsze planowanie, prognozowanie, współpracę i finalizowanie transakcji. Wbudowane w system funkcje analityczne zapewniają pełny wgląd w planowanie sprzedaży i zarządzanie jej wydajnością, dzięki czemu przedstawiciele handlowi i szefowie ds. sprzedaży mogą inteligentniej prowadzić sprzedaż.
Oferowane przez firmę Oracle usługi przetwarzania w chmurze są oparte na technologii Oracle i obsługują różne wybierane przez klientów modele wdrażania, zapewniając możliwość przenoszenia pomiędzy środowiskiem chmury publicznej, chmury prywatnej i środowiskiem w siedzibie klienta.
Usługa Oracle Fusion CRM Cloud zapewnia najlepsze w swojej klasie możliwości zarządzania kontaktami z klientem (CRM), co ułatwia inteligentniejsze prowadzenie sprzedaży. Usługa ta zapewnia klientom następujące możliwości:
- integracja zarządzania obszarem sprzedaży za pomocą zarządzania planami sprzedaży, aby pomóc działom handlowym w optymalizacji przydziału zasobów;
- połączenie informacji o klientach i danych głównych dotyczących produktów ze wszystkimi procesami CRM - to pierwsza taka możliwość w rozwiązaniach CRM działających w chmurze;
- udostępnienie skonsolidowanego centrum obsługi klienta dla wszystkich procesów biznesowych CRM, obsługiwanego przez wspólny, kompleksowy widok informacji o kliencie;
- pomoc dla handlowców ułatwiająca skupienie wysiłków na rozwiązaniach potrzebnych klientowi dzięki analizie białych plam w ofercie produktów przeznaczonych dla określonych klientów;
- usprawnienie procesu generowania sugestii handlowych poprzez zarządzanie rozmowami z klientami z wykorzystaniem wielostopniowych kampanii istandardowego procesu kwalifikowania sugestii handlowych.
„Naszym zdaniem Oracle Fusion CRM to najinteligentniejsze rozwiązanie do zarządzania kontaktami z klientem dostępne w chmurze i w każdym innym środowisku" - powiedział Anthony Lye, wiceprezes Oracle, szef działu systemów Oracle CRM. „Oracle Fusion CRM wchodzi także w skład najbardziej kompleksowego zestawu usług przetwarzania w chmurze publicznej klasy korporacyjnej dostępnego obecnie na rynku. Zapewnia więc wygodne przejście na przetwarzanie w chmurze firmom, które wymagają zaawansowanych możliwości i zabezpieczeń klasy korporacyjnej oraz sprawdzonego dostawcy".
Nadesłał:
Oracle
|