Oracle uznany za lidera w kategorii zarządzania treściami internetowymi


2012-02-15
Firma Gartner Inc. wymieniła firmę Oracle wśród liderów w swoim najnowszym raporcie „Magic Quadrant for Web Content Management” (Magiczny kwadrant rozwiązań do zarządzania treściami internetowymi).
Raporty Magic Quadrant firmy Gartner określają pozycje producentów w określonych polach, oceniając kompletność ich wizji oraz zdolność jej realizacji.
W opinii firmy Gartner*„Rynek rozwiązań do zarządzania treściami internetowymi (Web Content Management - WCM) nadal szybko się rozwija i wciąż pojawiają się na nim nowe technologie. Dynamika ta wynika z tego, że przedsiębiorstwa oczekują dziś od rozwiązań WCM możliwości znacznie wykraczających poza samo zarządzanie treściami ich serwisów internetowych. Przedsiębiorstwa chcą, aby ich serwisy optymalizowały interakcje z odwiedzającymi je gośćmi - niezależnie od tego, czy oznacza to wzrost sprzedaży, zwiększenie zaangażowania gości, czy też udzielanie im obszerniejszych informacji".
Firma Gartner stwierdziła też, że „Liderzy rynku powinni stymulować jego transformację. Liderzy mają najwyższą ocenę łączną za kompletność wizji i zdolność jej realizacji. Firmy te radzą sobie znakomicie i są przygotowane na przyszłe wyzwania dzięki jasno sformułowanej wizji. Mają solidnych partnerów handlowych, prowadzą działalność w wielu regionach, osiągają jednolity poziom rentowności oraz zapewniają obsługę szerokiej gamy platform i wysoki poziom obsługi klientów.
Ponadto zajmują dominującą pozycję na jednym lub wielu rynkach technologicznych lub branżowych. Liderzy mają świadomość, że ich rozwiązania funkcjonują w określonym ekosystemie, do którego muszą się dostosować. Liderzy mogą prezentować wdrożenia w przedsiębiorstwach, oferować integrację z innymi aplikacjami biznesowymi i repozytoriami treści oraz koncentrować się na procesach (podejście branżowe) lub na rozwiązaniach (podejście ogólne)".
Pakiet Oracle WebCenter pozwala przedsiębiorstwom wykorzystywać kanał obsługi przez Internet do zapewniania atrakcyjnej i skutecznej obsługi klientów. Rozwiązanie to pozwala użytkownikom instytucjonalnym udostępniać duże i dynamiczne serwisy internetowe i zarządzać nimi. Serwisy te są wyposażone w mechanizmy do optymalizacji treści i adresowania ich do określonych odbiorców, publikowania treści generowanych przez użytkowników, personalizacji treści kierowanych do użytkowników, a także do zintegrowanego zarządzania i do obsługi Internetu mobilnego.
Pakiet Oracle WebCenter, wchodzący w skład platformy Oracle Fusion Middleware 11g, to rozwiązanie zwiększające zaangażowanie użytkowników, umożliwiające tzw. przedsiębiorczość społeczną (social business). Produkt ten stanowi kompletną, otwartą i zintegrowaną ofertę łączącą w ramach jednego pakietu oprogramowanie portalu, oprogramowanie do zarządzania obsługą klientów przez Internet oraz technologię do zarządzania treściami i sieciami społecznościowymi.  
Pakiet Oracle WebCenter wchodzi w skład większego rozwiązania Oracle do zarządzania obsługą klientów w różnych kanałach sprzedaży, które obejmuje m.in. takie uzupełniające się technologie, jak Oracle Siebel CRM, Oracle ATG Web Commerce i Oracle Real-Time Decisions.

*) Gartner, Inc., "Magic Quadrant Web Content Management," by Mick MacComascaigh, Jim Murphy, Gavin Tay, November 10, 2011


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl