Oracle wprowadza pakiet Retail Merchandising do chmury


2017-04-06
Oracle poinformował, że jej rozwiązania pakietu Oracle Retail Merchandising są teraz dostępne w formie usługi w chmurze Oracle Cloud.

Wprowadzenie usług chmurowych klasy retail pomoże handlowcom w strategicznym rozwoju — poprzez zwiększenie mobilności, uproszczenie obsługi użytkownika, stymulowanie zaangażowania klientów, tworzenie elastycznego i skalowalnego środowiska biznesowego.

Usługi chmurowe Oracle Retail Merchandising to pakiet rozwiązań typu „oprogramowanie jako usługa”, który udostępnia detalistom funkcje wprowadzone na początku tego roku w rozwiązaniu Oracle Retail wersja 16. Należą do nich np. konsole oparte na rolach, które dostarczają użytkownikowi istotne dla niego informacje o zakupach, zapasach i finansach, a następnie wykorzystują wyniki badań naukowych w dziedzinie handlu detalicznego oraz analizę danych do tego, aby przyspieszyć podejmowanie ważnych decyzji biznesowych i wykonywanie odpowiednich działań. W rozwiązaniu zastosowano nowoczesną metodologię Oracle dla branży detalicznej opartą na wyjątkach oraz ponad 500 dodatkowych wskaźników wprowadzonych w Oracle Retail Insights Cloud Service wersja 16 w celu identyfikowania sytuacji wymagających uwagi użytkownika.

Pakiet Oracle Retail Merchandising dostępnych w chmurze Oracle Cloud obejmuje usługi Oracle Retail Merchandising Foundation Cloud Service (kompleksowe operacje handlowe włącznie z audytem sprzedaży), Oracle Retail Integration Cloud Service, Oracle Retail Allocation Cloud Service i Oracle Retail Invoice Matching Cloud Service. Oracle oferuje obecnie ponad 34 chmurowych usług Oracle Retail, m.in. usługę Oracle Retail Advanced Science, Oracle Retail Insights oraz Oracle Retail Customer Engagement Cloud.

„Usługi Oracle Retail Merchandising usprawniają codzienną pracę specjalistów handlowych, podczas której muszą oni dbać o należytą jakość usług, poziom zapasów magazynowych, a także o wypracowanie pożądanych wskaźników biznesowych” – komentuje Bartosz Kubicki, Dyrektor Sprzedaży rozwiązań retail w Oracle Polska. „W połączeniu z wydajnością i bezpieczeństwem platformy Oracle Cloud, usługi te stanowią najbardziej elastyczne i niezawodne rozwiązanie do obsługi handlu detalicznego dowolnej wielkości. Dzięki udostępnieniu swoich renomowanych rozwiązań handlowych i analitycznych w Chmurze firma Oracle dba o to, aby sprzedawcy mogli natychmiast czerpać korzyści z ciągłych inwestycji w nowe cechy i funkcje we wszystkich rozwiązaniach dla handlu detalicznego, a jednocześnie mogli korzystać ze światowej klasy platformy usług chmurowych, większej wydajności, najnowszych wyników badań naukowych, analiz i zabezpieczeń”.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl