Oreo i Clara Veritas promowane w sieciach Kolportera
W dwóch sieciach własnych Kolportera – salonikach prasowych i salonach Top-Press – przez cały kwiecień br. będzie trwała akcja promująca ciasteczka Oreo oraz kredki kosmetyczne Clara Veritas.
– Podobne akcje promocyjne na ekspozytorach i bilonownicach prowadzimy w punktach sprzedaży naszych sieci od kwietnia 2010 roku – mówi Piotr Lech z Departamentu Sieci Własnej Kolportera. – Producenci sprawdzają dzięki temu, jak duże jest zainteresowanie klientów ich wyrobami. Do tej pory testowaliśmy w ten sposób kabanosy i kilka rodzajów słodyczy.
Do sieci własnych Kolportera należy ponad 800 saloników prasowych oraz ponad 50 salonów Top-Press. Akcja promująca ciasteczka Oreo i kredki kosmetyczne Clara Veritas odbywa się we wszystkich punktach sprzedaży.
Biuro Prasowe Kolportera
Nadesłał:
Kolporter Biuro Prasowe
|