Orzeźwiające nowości z od marki Herbapol


2019-06-11
Napoje ziołowe „Uroda” i „Detox” to najnowsza propozycja marki Herbapol na upalne dni.

Napoje ziołowe „Uroda” i „Detox” to najnowsza propozycja marki Herbapol na upalne dni. Orzeźwiające, niskokaloryczne napoje funkcjonalne na bazie ekstraktów z ziół, zielonej herbaty i owoców zostały stworzone z wysokiej jakości składników, nie zawierają konserwantów, barwników ani substancji słodzących. 

 

W odpowiedzi na potrzeby coraz bardziej świadomych konsumentów firma „Herbapol-Lublin” S.A. poszerza gamę napojów na zimno o nowe warianty napojów funkcjonalnych, na bazie ekstraktów z ziół oraz owoców. Stworzone z myślą o naturalnym orzeźwieniu napoje funkcjonalne marki Herbapol to doskonała alternatywa dla dotychczasowej oferty rynkowej. Nie zawiera konserwantów, barwników ani substancji słodzących, dlatego polecany jest zarówno dorosłym, jak i młodszym konsumentom.

 

Napój ziołowy „Detox” o smaku pigwy zawiera naturalny ekstrakt z pokrzywy, która pomaga usunąć z organizmu zbędne produkty przemiany materii i tym samym wspomaga oczyszczanie organizmu.

Napój ziołowy „Uroda” z ekstraktem skrzypu, o smaku cytrusowym został dodatkowo wzbogacony o cynk i biotynę, które wzmocnią włosy i zadbają o skórę i paznokcie.

 

Oprócz napojów funkcjonalnych „Detox” i „Uroda” - W ofercie produktów marki Herbapol na lato znajdziemy również napoje typu Ice Tea, czyli tzw. Herbaty Na Zimno w trzech wyrazistych, owocowych i orzeźwiających smakach na bazie herbaty czarnej oraz herbaty zielonej: Herbata Na Zimno Peacho smaku brzoskwiniowym, Herbata Na Zimno Lemono smaku cytrynowym oraz Herbata Na Zimno Green tea with lemon and mint– na bazie zielonej herbaty z dodatkiem cytryny i mięty.

 Już od maja wszystkie napoje marki Herbapol dostępne będą w poręcznych dla konsumenta butelkach PET o pojemności 300ml, w rekomendowanej cenie 2,89 zł.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

BIG-PICTURE

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl