Ostry jak TABASCO®...
Która legenda Stanów Zjednoczonych zamknięta jest w małej, stylowej butelce i nadaje smaku życiu ludzi na całym świecie? Mowa o jedynym w swoim rodzaju sosie TABASCO® przyrządzanym na bazie najostrzejszych papryczek Tabasco (odmiana chilli).
Stany Zjednoczone to kolebka współczesnych smaków i potraw, które nieprzerwanie zyskują na popularności. Świat pędzi, a jego mieszkańcy poszukują coraz to nowych, ekscytujących wrażeń, w tym także smakowych. Nic nie dostarczy ich tak skutecznie, jak rodzina ostrych sosów TABASCO®, które są idealnym uzupełnieniem większości potraw i nawet najprostszym z nich nadają wyjątkowego smaku.
Sosy TABASCO® powstają na bazie niezwykle ostrej papryki tabasco, jednej z odmian papryki chilli. Sama nazwa pochodzi od nazwy stanu w Meksyku
i oznacza „kraj o gorącej i wilgotnej ziemi“. W połowie XIX wieku, rodzina McIlhenny Co. zastrzegła tę nazwę dla produkowanego przez nich, wyjątkowo ostrego sosu, powstającego na bazie ostrych papryk tabasco i wyłącznie z naturalnych składników. Zgodnie z recepturą, opracowaną przez Edmunda McIlhenny'ego w 1868 roku, dojrzałe papryczki miażdżone są z solą, następnie dojrzewają w dębowych beczkach przez 3 lata, po czym są mieszane z octem winnym. Wszystko po to, aby dostarczyć klientom produkt o wyjątkowym smaku i uniwersalnym zastosowaniu.
Sosy TABASCO® używane są do marynowania mięs, przyprawiania potraw z grilla oraz uzupełniania smaku potraw warzywnych, ze szczególnym uwzględnieniem tych bazujących na roślinach strączkowych. Męskiej części smakoszy ostrych jak brzytwa smaków, TABASCO® może być znane jako przyprawa podkreślająca smak popularnego drinka „Krwawa Mary“ lub shota „Wściekły pies“.
W tej najostrzejszej rodzinie sosów znajdziemy uniwersalny sos TABASCO® Original, zielony sos TABASCO® Green Jalapeño, lżejszy w smaku, sos TABASCO® Chipotle Pepper, TABASCO® Garlic Pepper uzupełniony o delikatną nutę czosnku i sos TABASCO® Habanero, którego smak zabierze nas na gorącą Jamaikę.
Produkty dostępne są we wszystkich sklepach sieciowych.
Nadesłał:
WalkPR
|