„Packed & Ready” - konkurs Lufthansy na Facebook’u


2013-01-22
Lufthansa zaprasza swoich fanów do dzielenia się zdjęciami prezentującymi zawartość ich walizek

Każdego roku Lufthansa przewozi miliony sztuk bagażu. Każdy z nich opowiedzieć może swoją własną historię. Dlatego wiodący europejski przewoźnik postanowił zaprosić do podzielenia się zdjęciami zawartości swoich walizek w konkursie organizowanym na oficjalnym profilu na Facebook’u. Szansę na nagrody mają wszyscy fani, którzy poprzez aplikację „Packed & Ready” stworzą wirtualna walizkę i zapakują do niej zdjęcia przedmiotów towarzyszących im w podniebnych podróżach.

Na każdą wirtualną walizkę można głosować. Fani, których wirtualne walizki zdobędą najwięcej głosów otrzymają nagrody z logo Lufthansy – walizkę lub kosmetyczki. Konkurs trwa do 28 lutego.

Aplikacja jest dostępna pod adresem: https://www.facebook.com/lufthansa/app_317631131688082


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

nciesielska@solskibm.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl