Pan Franciszek Gellwe i jego kawiarenka w wielkiej kampanii telewizyjnej marki Gellwe


2012-03-08
Już w najbliższy piątek, 9 marca br. startuje telewizyjna kampania wizerunkowa marki Gellwe. Jej motywem przewodnim jest kusząca pysznymi deserami kawiarenka pana Franciszka Gellwe.

Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku Gellwe jako eksperta w spełnianiu słodkich zachcianek, a jednocześnie marki ciepłej, radosnej i nowoczesnej. Wykorzystanie w spotach reklamowych materiałów z pierwszej telewizyjnej kampanii Gellwe to świadome nawiązanie do długich tradycji marki na polskim rynku i jej rodzinnych konotacji, budujące i umacniające zaufanie do marki i oferowanych przez nią produktów najwyższej jakości.

„Spot, jaki zaprezentujemy w ramach kampanii to fragment historii naszej marki dokumentujący jej wieloletnią już tradycję na polskim rynku. W ten sposób chcemy przypomnieć i podkreślić, że Gellwe to prawdziwy ekspert w spełnianiu najsłodszych zachcianek, a każdy deser przygotowany z Gellwe to radosny uśmiech na twarzach najbliższych nam osób.” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.

Kampania wizerunkowa marki Gellwe, w ramach której przygotowano spoty 15- i 30-sekundowe obejmie swoim zasięgiem główne stacje telewizyjne: TVP1, TVP2, TVN (wraz z kanałami Puls, TVN7, TTV i TVN Style) i Polsat (wraz z kanałami TV4, Polsat2, Polsat News, Polsat Film, Superstacja i Polsat Cafe) oraz kanały tematyczne ściśle dopasowane do grupy docelowej (Zone Romantica, 13th Street Universal, Zone Club, Domo, Ale Kino, BBC Lifestyle, Zone Europa, Kuchnia TV, Universal Channel, Kino Polska, Wedding TV i Zone Reality).

W marcu przewidziano również krótkie 8-sekundowe spoty sponsorskie oraz product placement w programie „Pytanie na śniadanie” na antenie TVP2.

Kampania telewizyjna marki Gellwe potrwa do 8 kwietnia br. Media zakupił dom mediowy Mindshare.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Ad rem Public Relations

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl