Partnerstwo firm Kaspersky i Ferrari: szyte na miarę cyberbezpieczeństwo dla kultowej marki


Partnerstwo firm Kaspersky i Ferrari: szyte na miarę cyberbezpieczeństwo dla kultowej marki
2020-08-04
Firma Kaspersky obchodzi 10 rocznicę swojego strategicznego partnerstwa z kultową, globalną marką – Ferrari.

Kaspersky jest nie tylko sponsorem zespołu wyścigowego Formuły 1 tej marki – Scuderia Ferrari – ale również partnerem technologicznym, oferując Ferrari światowej klasy cyberbezpieczeństwo oraz ochronę infrastruktury informatycznej.

Firma Kaspersky – czołowy, międzynarodowy producent rozwiązań cyberbezpieczeństwa – jest obecna na torach wyścigowych na całym świecie u boku Scuderia Ferrari od 2010 r. W ciągu minionych dziesięciu lat partnerstwo między tymi światowej klasy markami umocniło się, wykraczając poza umowę sponsorską – firma Kaspersky zapewnia Ferrari pełny zakres nowatorskich środków bezpieczeństwa IT 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu – zarówno w fabryce Ferrari w Maranello, we Włoszech, jak i na torach Formuły 1 na całym świecie.

Firma Kaspersky nieustannie spełnia różne ściśle określone i rygorystyczne cele Ferrari w zakresie bezpieczeństwa – obecnie chroni wszystkie punkty końcowe Ferrari.

10 lat temu weszliśmy do świata Formuły 1 i przez ten czas zdołaliśmy zbudować silne partnerstwo z Ferrari. Chociaż działamy w całkowicie różnych branżach, łączą nas te same wartości: czołowe technologie, pasja w zakresie innowacji oraz nieustanne doskonalenie się w tym, co robimy – powiedział Jewgienij Kaspersky, dyrektor generalny firmy Kaspersky.

Systemy IT Formuły 1 są dość zaawansowane i specyficzne; obejmują zarówno symulację, jak i technologie pomiaru osiągów samochodu. Wykorzystują również wiele różnych rozwiązań, takich jak wysoko wydajne systemy obliczeniowe czy wewnętrznie rozwijane oprogramowanie. Zindywidualizowany charakter całego systemu wymaga szytego na miarę rozwiązania do ochrony danych. Firma Kaspersky pomogła nam poradzić sobie z nieustannie ewoluującymi wymaganiami i zagrożeniami, przygotowując dla nas innowacyjne i niezawodne produkty – powiedział Alessandro Sala, dyrektor ds. IT, bezpieczeństwa i zgodności z przepisami w firmie Ferrari.

Firma Kaspersky zapewnia Ferrari różne rodzaje bezpieczeństwa – od ochrony tradycyjnych obszarów technologii korporacyjnej (takich jak punkty końcowe) po testy penetracyjne, ocenę luk w zabezpieczeniach oraz analizę zagrożeń, jak również skanowanie na żądanie z minimalnym wpływem na wydajność.

Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky jako źródła.

Wszystkie informacje prasowe są dostępne na stronie https://www.kaspersky.pl/nowosci.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
http://kaspersky.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl