PAYBACK rośnie w e-commerce


2019-03-18
PAYBACK ma bardzo dobrą wiadomość dla swoich użytkowników. Liczba sklepów, w których mogą zbierać punkty za zakupy online, powiększyła się o dwie duże polskie platformy e-commerce oferujące odzież, obuwie i akcesoria – ANSWEAR i Born2be, a także sieć Super-Pharm oraz sklep zoologiczy Kakadu.

Zawsze na czasie

Rynek e-commerce w Polsce prężnie się rozwija. Jak wynika z badania „E-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”, aż 56% badanych przyznaje, że robi zakupy przez Internet. Przyczynił się do tego m.in. zakaz handlu w niedziele, co potwierdził co piąty respondent. Ze względu na zaostrzenie przepisów w tym zakresie, spodziewamy się, że Polacy coraz częściej będą korzystać z oferty e-sklepów. W PAYBACK chcemy być zawsze na bieżąco z potrzebami i preferencjami naszych użytkowników, dlatego rozwijamy współpracę z różnymi firmami w ramach sprzedaży online. Obecnie jest to ok. 300 marek z różnych branż, dzięki czemu konsumenci mają mnóstwo okazji do zbierania punktów. Co więcej mogą szybko zwiększać stan swojego konta punktowego, ponieważ regularnie oferujemy im dodatkowe promocje w postaci eKuponów mówi Robert Olędzki, Digital Business Director w PAYBACK Polska.

 

Prosty mechanizm nagradzania

Jak zbierać punkty PAYBACK online? To bardzo proste – należy wejść na PAYBACK.pl, sprawdzić ofertę eKuponów i aktywować ten, który nas interesuje, a następnie z poziomu strony internetowej PAYBACK przejść do wybranego e-sklepu. Tyle wystarczy, aby otrzymać nagrodę punktową i dzięki temu czerpać dodatkową przyjemność z zakupów.

 

W przypadku sklepów Born2be.pl, Kakadu.pl oraz Superpharm.pl uczestnik Programu otrzymuje 1 punkt PAYBACK za każde wydane 2 zł, natomiast przy zakupach na Answear.com – za każde wydane 3 zł. Dodatkowo, do 24 marca br. klienci sklepu internetowego drogerii Super-Pharm mogą skorzystać z eKuponu i zyskać 300 punktów promocyjnych przy transakcji za minimum 89 zł.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MultiComm

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl