PAYBACK zachęca do punktowania


PAYBACK zachęca do punktowania
2021-12-02
PAYBACK, największy multipartnerski program lojalnościowy w Polsce, rozpoczął kampanię outdoorową prezentującą partnerów Programu oraz zachęcającą do pobrania aplikacji, dzięki której każdy może punktować podczas zakupów w sklepach stacjonarnych i internetowych.

Billboardy będzie można zobaczyć w największych miastach Polski do końca stycznia 2022 r.

PAYBACK przekonuje, że dzięki punktom zbieranym podczas codziennych zakupów można… oszczędzać: tankując na stacjach bp, płacąc niższe rachunki w sklepach Kaufland, Mrówka, i Maxi Zoo. Na posiadaczy karty PAYBACK czekają także specjalne kody, dzięki którym bilet na poniedziałkowy seans w Multikinie kosztuje jedynie 14,90 zł. 

Kampania skierowana jest do osób, które z Programem jeszcze się nie zetknęły lub o nim zapomniały. Pokazuje, że PAYBACK daje możliwość punktowania nie w jednym ulubionym miejscu, ale u wielu partnerów i w ponad 250 najlepszych sklepach online, m.in. Allegro, RTV EURO AGD, Decathlon, Empik, H&M czy eobuwie. Zebrane punkty można także wymieniać na fantastyczne nagrody rzeczowe i vouchery wielu znanych marek na sklep.payback.pl.

Koncept kreatywny kampanii bazuje na chwytliwych, żartobliwych hasłach nawiązujących do benefitów Programu, a także specyfiki biznesu poszczególnych partnerów. Każde stwierdzenie poparte jest konkretnymi liczbami dotyczącymi aktywności uczestników PAYBACK. 

Kampania OOH jest prowadzona w największych miastach oraz aglomeracjach. Obejmuje ponad tysiąc tradycyjnych i digitalowych nośników w różnorodnych formatach oraz jest wspierana działaniami w internecie. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja FCB Bridge2Fun.

PAYBACK podsumowuje rok

Kampania wizerunkowa stanowi zwieńczenie bardzo intensywnego i udanego dla PAYBACK  roku. W ciągu ostatnich 12 miesięcy w Programie było 8,5 miliona unikalnych, aktywnych kart, a aktualnie na kontach uczestników do dyspozycji pozostaje łącznie niemal 150 milionów PLN. 

Od września 2020 do września tego roku użytkownicy wymienili na nagrody punkty o wartości prawie 67 milionów PLN, zebrali punkty o wartości ponad 93 milionów PLN i dokonali transakcji opiewających na ok. 14 miliardów PLN. Jednocześnie wszystkie te wskaźniki odnotowały wzrost o kilka procent r-d-r. Chcemy zachować tę pozytywną tendencję wzrostową i cały czas poszerzać bazę zadowolonych uczestników i partnerów Programu PAYBACK. Mam nadzieję, że startująca właśnie kampania wizerunkowa wesprze dalszy rozwój naszego Programu – podsumowuje Marcin Pilarski, dyrektor generalny PAYBACK. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Alicja_Adequate

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl