PayU dla największych marek odzieżowych


PayU dla największych marek odzieżowych
2012-05-18
Sklepy internetowe oferujące najnowsze trendy wprowadzają nowe usługi ułatwiające zakupy. Największe marki odzieżowe korzystają już z systemu PayU do bezpiecznej obsługi transakcji zawieranych online. Od maja do tego grona dołączył sklep Intymna.pl

Spośród wszystkich branż to właśnie modowa odnotowała w minionym roku największy wzrost sprzedaży*. Coraz więcej firm z tego sektora podąża za nowoczesnymi trendami oferując sprzedaż w sieci. Dzięki wprowadzanym nowym metodom płatności, zakupy online są jeszcze prostsze i przyjemniejsze, a sprzedający odnotowują coraz większe zyski.

- Rosnąca liczba sklepów, które wdrażają nasz system świadczy o tym, że firmy coraz częściej doceniają pozytywny wpływ  płatności internetowych na wzrosty obrotów  - mówi Joanna Kuzdak, Dyrektor Zarządzająca PayU S.A. - Obsługujemy największe marki modowe w Polsce i zauważamy ciągły wzrost zainteresowania zakupami odzieży w sieci - dodaje.

Z systemu płatności internetowych PayU z powodzeniem korzystają już w swoich wirtualnych odpowiednikach tak znane sklepy odzieżowe jak m.in.: House, Vistula, C&A, Big Star, Wólczanka. Od maja także internetowy sklep z bielizną Intymna.pl rozpoczął współpracę z PayU.

- Kilka lat temu kupowanie bielizny w sieci budziło obawy. Dzisiaj sprzedaż w naszym sklepie dynamicznie wzrasta, w związku z czym postanowiliśmy zaoferować naszym klientom nowe metody płatności przez PayU - mówi Dagmara Malczewska-Grzelak, Prezes Zarządu Intymna.pl Sp. z o.o..- W naszym sklepie można zafundować sobie wymarzoną bieliznę wykonując kilka kliknięć, zamiast nerwowo biegać po galeriach handlowych - dodaje.

Intymna.pl oferuje duży wybór zarówno bielizny damskiej, jak i męskiej oraz odzieży, obuwia, biżuterii i dodatków. Sklep powstał w 2001 r. i jest liderem sprzedaży bielizny damskiej przez Internet. W 2006 i 2007, 2010 roku został uznany za sklep nr 1 w Rankingu Sklepów Internetowych Wprost i Money.pl oraz w Rankingu „Najlepsze Sklepy Internetowe Magazynu Internet 2006" w kategorii odzieżowej.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

dotpr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl