Pełne słodyczy nowe Carlo Rossi
Carlo Rossi, najpopularniejsza marka wina w Polsce[1], wprowadza nowość - łagodne, słodkie, czerwone wino Carlo Rossi Sweet Red.
Subtelna słodycz Sweet Red to zupełnie nowy smak w rodzinie win stołowych Carlo Rossi i jednocześnie niespodzianka dla wielbicieli słodkich win. Carlo Rossi Sweet Red zaskakuje subtelną delikatnością oraz bogactwem aromatu świeżych owoców z
domieszką nuty wanilii. Najlepiej smakuje, gdy zostanie mocno schłodzone.
Carlo Rossi Sweet Red to unikalna propozycja nowego smaku idealnie dopasowanego do preferencji polskich konsumentów. Obecnie
segment win słodkich i półsłodkich stanowi blisko 50% rynku i dynamicznie
rośnie.[2] W tej sytuacji nasz nowy produkt może pomóc w zwiększeniu sprzedaży w sklepie, gdyż jest odpowiedzią na zapotrzebowanie
klientów szukających silnej, sprawdzonej marki wina słodkiego. Wprowadzeniu na
rynek Carlo Rossi Sweet Red towarzyszy ogólnokrajowa kampania handlowa pod
hasłem „Łagodne jak zawsze, słodkie tak jak lubisz", która rozpoczęła się w
sierpniu i potrwa do października br."- powiedział Andrzej Studziński, Senior Brand Manager Carlo Rossi, CEDC.
Kreację oraz materiały do kampanii Carlo Rossi Sweet Red przygotowała Agencja Publicis - Digital Wonderland.
Rekomendowana średnia cena półkowa to 19,99 PLN/0,75 l. Dostępna jest też
pojemność 1,5 l.
W ofercie Carlo Rossi znajdują się również: szlachetne wina szczepowe Cabernet Sauvignon oraz Chardonnay, wina półwytrawne czerwone, różowe i białe oraz orzeźwiające Frescato.
[1] Deklaracja zakupu marki wg
Millward Brown SMG/KRC, marzec 2011, badanie na ogólnopolskiej losowej próbie
1912 osób w wieku 18-60 lat pijących wino co najmniej raz w miesiącu
[2] Udział roczny 49% w ujęciu
ilościowym TT, wg AC Nielsen, MAT, AM 2012. Przyrost 9% w ujęciu ilościowym, wg AC Nielsen MAT, FM 2012
Nadesłał:
Grzes33
|