PEPCO otworzyło sklep w Bonarce (Kraków)
PEPCO otworzyło 21 sierpnia (sobota) w krakowskiej Bonarce nowy sklep swojej sieci. Jest on zlokalizowany na poziomie 0 i ma 540 m kw. pow.
PEPCO jest istotnym uzupełnieniem oferty Bonarki w segmencie odzieżowym i wyposażenia wnętrz. Oferuje produkty w okazyjnych cenach, co dla klientów, zwłaszcza lubiących asortyment PEPCO, jest ważnym atutem przemawiającym za zakupami w Bonarce.
PEPCO to europejska sieć sklepów. Jako marka detaliczna należy do Pepco Group. Rozwój w Polsce sieć rozpoczęła ponad dwadzieścia lat temu, a jej pierwsze sklepy pojawiły się w 2004 r. Dziś sieć jest obecna w kilkunastu krajach Europy. Stała się równocześnie jednym z najpopularniejszych sprzedawców odzieży dziecięcej oraz wiodącym dostawcą artykułów dekoracyjnych.
BONARKA I NEPI ROCKCASTLE PLC
Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City - jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot".
Właścicielem centrum jest NEPI Rockcastle. Obiektem zarządza firma APSYS.
Nadesłał:
bezstronny22
|