Perrigo kupiło marki Emolium®, Iwostin® i Loxon®


Perrigo kupiło marki  Emolium®, Iwostin® i Loxon®
2020-11-05
Perrigo Company plc (NYSE; TASE: PRGO), jedna z największych na świecie firm zajmujących się produkcją, sprzedażą i dystrybucją leków bez recepty oraz produktów pielęgnacyjnych, sfinalizowała akwizycję trzech wiodących marek dermokosmetycznych Emolium®, Iwostin i Loxon® od firmy Sanofi.

Warunki transakcji nie zostały ujawnione.

Perrigo to piąta pod względem przychodów firma OTC w Europie. W wyniku zakupu trzech marek produktów do pielęgnacji skóry i przeciw wypadaniu włosów Emolium®, Iwostin® i Loxon® od firmy Sanofi, firma wzmacnia swoją pozycję na europejskim rynku produktów OTC oraz staje się jedną z czołowych firm farmaceutycznych w Polsce. Przejęcie rozszerza ofertę Perrigo o wysokiej jakości produkty do pielęgnacji skóry na większą część Europy. Kupione marki są obecnie sprzedawane w Polsce, Rosji i na Ukrainie.

- Z radością witamy nową kategorię w naszej ofercie. Znane marki Emolium®, Iwostin® i Loxon®, tak jak i dostępne dotychczas w naszej ofercie marki m.in. Lactacyd®, Solpadeine®, Undofen® czy Niquitin®, doskonale wpisują się w naszą strategię samodzielnego dbania o zdrowie przy pomocy produktów wysokiej jakości - mówi Michał Wasielewski, dyrektor generalny Perrigo Poland. - Dodanie trzech cenionych marek kosmetycznych stanowi kolejny krok w planach rozwoju firmy Perrigo, mających  na celu przekształcenie firmy w lidera samoopieki konsumenckiej.

Firma jest wiodącym dostawcą dostępnych bez recepty produktów w zakresie zdrowia i dobrego samopoczucia dla wszystkich, którzy poszukują wysokiej jakości produktów, by móc zadbać o siebie i zdrowie swojej rodziny, proaktywnie zapobiegać chorobom oraz samodzielnie leczyć różne dolegliwości. W Polsce od lat ściśle współpracuje z farmaceutami i buduje ich zaufanie, doceniając ich specjalistyczna wiedzę, która w przypadku produktów self-care jest niezwykle pomocna. Dzięki farmaceutom pacjenci aptek zawsze mogą liczyć na profesjonalną poradę przy zakupie.

Informacje o firmie Perrigo

Globalna grupa Perrigo Company plc została założona ponad 130 lat temu w USA, a produkty firmy można kupić w Ameryce Północnej i Europie, jak również na wielu rynkach całego świata poprzez apteki, Internet, i sieci supermarketów. Perrigo to 27 fabryk i  11 200 pracowników,  lider sprzedaży w kategoriach takich jak leki na przeziębienie, przeciwbólowe i nasenne, środki regulujące trawienie, ułatwiające rzucenie palenia, a także odżywki i suplementy diety. W ofercie ma również produkty do higieny osobistej, pielęgnacji niemowląt i samodzielnej pielęgnacji stomatologicznej. Firma Perrigo ponadto produkuje i sprzedaje leki na receptę. Perrigo globalnie generuje sprzedaż w wysokości 4 mld 837 milionów dolarów  (Annual Report z dnia 31.12.2019). Perrigo poprawia jakość życia poprzez dostarczanie wysokiej jakości, przystępnych cenowo produktów self-care, które zdobyły zaufanie konsumentów wszędzie gdzie tam, gdzie są sprzedawane.

Firma Perrigo weszła na polski rynek w 2015, po przejęciu firmy Omega Pharma, a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Odwiedź witrynę Perrigo pod adresem www.perrigo.pl

Informacje o firmie Sanofi

Sanofi wspiera pacjentów w pokonywaniu wyzwań zdrowotnych. Jest globalną firmą biofarmaceutyczną skoncentrowaną na zdrowiu ludzkim. Zapobiega chorobom za pomocą szczepionek, dostarcza innowacyjne sposoby leczenia bólu i łagodzenia cierpienia. Wspiera zarówno tych, którzy cierpią na choroby rzadkie, jak również miliony pacjentów zmagających się z chorobami przewlekłymi. Dzięki zaangażowaniu ponad 100 000

pracowników w 100 krajach, Sanofi przekształca innowacje naukowe w rozwiązania opieki zdrowotnej dostępne na całym świecie. Sanofi, Empowering Life

Transakcja pozwoli obu firmom skoncentrować się na realizacji globalnych strategii oraz zapewnić im ciągły rozwój biznesu.

  

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

konceptPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl