2016-12-14
Już w styczniu, podczas targów BAU w Monachium firma Pfleiderer pod hasłem "Inspirations close to you" zaprezentuje swoją absolutnie nową kolekcję. Jakie produkty, wzory i kolory obejmie?
Prezentując szyte na miarę rozwiązania, Pfleiderer chce zachwycić fachowców odwiedzających zbliżające się targi BAU. Podczas tej wiodącej imprezy branżowej, w dniach od 16 do 21 stycznia 2017 roku w Monachium (hala B5, stoisko 320), pod mottem „Inspirations close to you” producent po raz pierwszy zaprezentuje swój absolutnie nowy asortyment. Na szczególną uwagę zasługiwać będzie serce całości - „Kolekcja Design 2017-2020“. Ten obowiązujący na całym świecie wybór dekorów, oparto na najnowszych i przewidywanych trendach wnętrzarskich oraz współczesnej kolorystyce i otoczeniu człowieka.
Aby w obliczu tak dużego wyboru, klient miał możliwość oglądu całości, eksperci Pfleiderer podzielili produkty na trzy grupy: surowe materiały drewnopochodne, materiały dekoracyjne oraz laminaty HPL. W ten sposób stworzyli programy dla różnych zastosowań oraz grup klientów. Począwszy od klasycznych mebli i zabudów (również dla statków), oferta rozciąga się poprzez konstrukcje lekkie i ochronę przeciwpożarową, aż po produkty szczególnie ekologiczne oraz te, do celów konstrukcyjnych. Ponadto, w asortymencie Pfleiderer znajdują się również produkty drewnopochodne odprowadzające ładunki elektrostatyczne, uszlachetnienia z metali oraz nadruki cyfrowe wykonywane na indywidualne zamówienie klienta.
Wybitne kompetencje w zakresie powierzchni dekoracyjnych
„Poprzez kolekcję obejmującą cały koncern, stworzyliśmy ofertę dekorów, struktur i formatów wyjątkową w całej swojej rozciągłości” - stwierdza Michael Wolff, Prezes Zarządu Pfleiderer Group S.A. „Tym samym, bardziej niż kiedykolwiek, spełniamy nasz wymóg bycia wiodącym europejskim dostawcą wyjątkowych produktów drewnopochodnych wysokiej jakości. Oferujemy wybitne kompetencje w zakresie powierzchni dekoracyjnych, usługi serwisowe nastawione na klienta oraz, co równie ważne, konsekwentnie działamy długofalowo.”
W poprzednich miesiącach firma dopasowała swoje spółki-córki pod względem struktury i zintegrowała je z Pfleiderer Group S.A. W ten sposób nie tylko stworzyła nową, jednolitą w całym koncernie kolekcję produktów, lecz także umocniła swoją pozycję wiodącego europejskiego producenta wyrobów drewnopochodnych.
„Jako One Pfleiderer zyskujemy nowe szanse rozwoju” - wyjaśnia Michael Wolff. „Dzięki jednolitym strukturom w Niemczech i w Polsce, skróciliśmy procesy decyzyjne wewnątrz koncernu. Oprócz licznych synergii ma to tę zaletę, że możemy teraz szybciej reagować na trendy rynkowe i pchnąć naprzód przyszłościowe innowacje.”
Na całym świecie zasada „One Face to the Customer“
Na tle tych wydarzeń, zintegrowana międzynarodowo grupa Pfleiderer skupia swoją ofertę w coraz większej mierze na produktach wyższej jakości o innowacyjnych dekorach i strukturach.
„W roku 2017 znów zainwestujemy ok. 50–60 milionów euro we wzrost produktywności naszych fabryk” - zapowiada Wolff. „Dzięki najnowszym technologiom możemy ponadto coraz bardziej przychylić się do potrzeb naszych klientów - niezależnie od tego, w którym zakątku Europy mieszkają.” - dodaje.
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.