PGE Obrót ostrzega przed fałszywymi wezwaniami do zapłaty
Pracownicy PGE Obrót, spółki z Grupy Kapitałowej PGE, zajmującej się sprzedażą energii do odbiorców końcowych otrzymują w ostatnich dniach liczne zgłoszenia dotyczące podejrzanych wiadomości e-mail.
PGE Obrót zwraca się do wszystkich klientów, aby zachowali szczególną uwagę, zignorowali podejrzane wiadomości, nie otwierali żadnych linków prowadzących do płatności oraz przekazali ostrzeżenia rodzinie i znajomym.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości PGE Obrót zachęca do kontaktu z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
Wszystkie przypadki fałszywych wiadomości są na bieżąco monitorowane, a strony blokowane. Każda próba oszustwa jest również zgłaszana do organów ścigania.
Działania nieuczciwych sprzedawców to problem, z którym zmagają się wszyscy operatorzy usług. PGE Obrót opiera swoją działalność na transparentności oraz uczciwej konkurencji, polegającej m.in. na dokładnym informowaniu klientów o swoich produktach i usługach. Spółka posiada certyfikat Kodeksu Dobrych Praktyk w ramach Towarzystwa Obrotu Energią (TOE).
Spółka prowadzi także akcje informacyjne ostrzegające oraz informujące klientów, jak nie dać się oszukać, jak również przypominające o prawach konsumentów i zachęcające do dokładnego czytania wszelkiego rodzaju umów.
PGE Obrót
press box