Pierwsza kampania reklamowa Crime & Investigation Network® Polsat


2012-03-06
Crime & Investigation Network® Polsat, kanał dokumentalny poświęconym zbrodniom i przestępstwom, należący do koncernu medialnego A+E Networks™ UK, joint venture A+E Networks™ z BSkyB, rozpoczyna w Polsce pierwszą kampanię reklamową promującą serial „Urodzeni, by zabijać?”. W produkcji „Urodzeni, by zabijać" polscy widzowie poznają sześć profili sławetnych seryjnych morderców. Każdy z nich został szczegółowo zbadany przez psychologów, próbujących ustalić, jak mogło dojść do tak okrutnych zbrodni. Poznamy fascynujące szczegóły z dzieciństwa i dowiemy się, czy łączy tych morderców wspólny wzorzec rozwojowy. Na cykl składają się dokumenty o Tedzie Bundym, Charlesie Starkweatherze, Johnie Wayne Gacym, Aileen Wuornos, Richardzie Trentonie Chase i Albercie De Salvo.

Kampania reklamowa rozpoczęła się w sobotę 3 marca i potrwa cztery tygodnie. Obejmuje ona autopromocję na antenie kanałów z portfolio koncernu A+E Networks UK (HISTORYTM, HISTORYTM HD, Crime & Investigation Network® Polsat), reklamę prasową (Tele Tydzień, Teleprogram, To & Owo, Kropka TV, Imperium TV, Super TV, Super Express TV, Tele Max, Dziennik Gazeta Prawna - Kultura TV, Kurier TV) oraz działania w internecie (YouTube, Facebook, Google ads).

Anna Priest, VP Marcomms w A+E Networks UK, komentuje: "Crime & Investigation Network to bardzo popularna marka, która teraz dociera do znacznie większej liczby Polaków. Ta kampania to początek inwestycji na rynku, dzięki którym chcemy zainteresować polskich widzów naszymi pasjonującymi programami. W tej kampanii stawiamy pytania, czy pozornie normalni ludzie mogą popełnić tak okrutne zbrodnie i czy urodzili się, by zabijać."

Kreację przygotował dział marketingu A+E Networks UK. Planowaniem mediów w Polsce zajął się dom mediowy OMD MediaDirection. Działania public relations dla serialu prowadzi On Board PR.

Crime & Investigation Network zabiera widzów w podróż do świata zbrodni, otwierając przed nimi drzwi laboratoriów kryminalnych, policyjnych archiwów i sal sądowych. Kanał oferuje seriale oraz programy specjalne najwyższej jakości - wśród nich „Akta FBI" (ang. The FBI Files), „48 godzin" (ang. The First 48) oraz „Kobiety, które zabijają" (ang. Snapped - Women Who Kill).

Crime & Investigation Network nadaje w Polsce od marca 2010 roku. Dociera obecnie do 98 krajów oraz ponad 39 milionów gospodarstw. Więcej informacji można uzyskać na crimeinvestigation.pl oraz facebook.com/PL.CrimeandInvestigation


A+E NetworksTM UK


A+E NetworksTM UK, joint venture A+E NetworksTM i BSkyB, wiodący nadawca reprezentujący portfolio wysokiej jakości, nowatorskich kanałów dokumentalnych takich jak HISTORYTM, HISTORYTM HD, Crime & Investigation Network®, Crime & Investigation Network® HD, BIOTM, BIOTM HD oraz MILITARY HISTORY®. A+E Networks UK powstało w listopadzie 1995 roku i obecnie działa w 27 krajach - w Wielkiej Brytanii, Skandynawii, krajach Beneluksu, Europie Środkowo-Wschodniej, Afryce Subsaharyjskiej i na Bliskim Wschodzie. Kanały z portfolio A+E Networks UK są dostępne w ponad 67 milionach gospodarstw domowych w 15 wersjach językowych.

A+E Networks

A+E Networks to wyróżnione nagrodami, globalne przedsiębiorstwo medialne oferujące różnorodne formy rozrywki - od stacji telewizyjnych po strony internetowe, płyty DVD, gry i programy edukacyjne. W skład portfolio A+E Networks wchodzą kanały A&E Network®, Lifetime®, HISTORY®, Lifetime Movie Network®, Bio®, HISTORY InternationalTM, History en espaňolTM, Crime & Investigation Network®, Military HistoryTM, Lifetime Real Women®, A&E IndieFilms®, A+E Networks International, A+E Networks Digital oraz A+E Networks Consumer Products. Kanały A+E Networks oraz oznaczona tą marką oferta programowa docierają do ponad 300 milionów gospodarstw domowych w ponad 150 krajach. A+E Networks to spółka joint venture stworzona przez Disney-ABC Television Group, Hearst Corporation oraz NBC Universal.

Kontakt
Biuro prasowe - Tomasz Wysocki, twysocki@onboard.pl, +48 501 504 187
Dystrybucja kanału - Program Sp. z o.o., dystrybucja@programpl.biz, +48 22 488 42 00
Sprzedaż reklam - Polsat Media Sp. z o.o., sekretariat@polsatmedia.pl, +48 22 514 53 62


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

On Board PR
http://www.onboard.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl