Pierwszy w Polsce Cheese Dziugas House z kampanią promocyjną


Pierwszy w Polsce Cheese Dziugas House z kampanią promocyjną
2020-08-13
Pod koniec lipca w Warszawie otwarto pierwszy w Polsce Cheese Dziugas House, gdzie można kupić oraz skosztować wyjątkowych serów Dziugas. W tym tygodniu rozpoczęła się kampania promująca tę przestrzeń, w której media zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.

Zemaitijos Pienias to litewski producent nabiału, właściciel marki serów twardych Dziugas. Pod koniec lipca w warszawskiej Elektrowni Powiśle został otwarty pierwszy w Polsce Cheese Dziugas House – miejsce, w którym można degustować sery dojrzewające Dziugas, jak również zakupić inne litewskie specjały. 
Ser Dziugas posiada Certyfikat Chronionego Oznaczenia Geograficznego (PGI) i jest bez laktozy. 
 
W sierpniu rozpoczęła się kampania promująca Cheese Dziugas House, w ramach której zaplanowane są działania w mediach online – display (w tym programmatic,) oraz w kanałach social media. Za planowanie i zakup mediow odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media, za kreację odpowiada agencja PlayCorner Marketing Consulting Łukasz Jakub Pawlak.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PR Communication

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl