Pinko, Elisabetta Franchi i Onyxx w Fashion Outlet Kraków


2019-01-07
Plaza zmienia się w Fashion Outlet Kraków. Jesienią wykonane zostały prace przygotowawcze do zasadniczej części przebudowy, a do listy najemców dołączyły kolejne sklepy premium, jak włoskie marki modowe Elisabetta Franchi i Pinko oraz salon Onyxx.

Do najemców Fashion Outlet Kraków dołączyły włoskie marki modowe Pinko i Elisabetta Franchi. Dla tej drugiej będzie to pierwszy salon typu outlet w Polsce (powierzchnia 125m2). Marka Pinko, której sklep będzie liczył 117m2, zdecydowała się uruchomić w krakowskim obiekcie swój drugi outlet w Polsce. Salon tej marki od 8 lat cieszy się popularnością wśród damskiej części klientów Designer Outlet Warszawa - najlepszym tego typu centrum w Polsce, zarządzanym - podobnie jak obiekt w Krakowie - przez PRÔM PEAKSIDE ROS Outlet Management.

 

- Realizujemy innowacyjny na Polskim rynku projekt, w którym wybrana oferta najemców outletu połączona z rozrywką i w otoczeniu przyjaznej architektury będzie atrakcyjną propozycją dla mieszkańców Krakowa i okolic oraz turystów lubiących markowe produkty i poszukujących atrakcyjnego miejsca do spędzenia wolnego czasu – mówi Dawid Rutkowski, Asset and Development Manager w PRÔM PEAKSIDE ROS Outlet Management Sp. z o.o., firmy odpowiedzialnej za realizację projektu.

 

Elisabetta Franchi to włoska marka powstała w Bolonii. Jej produkty projektowane są w stylu nowoczesnego i funkcjonalnego piękna. Szczególne cechy marki to spójność, wytrwałość i precyzja, w połączeniu z oryginalnością oraz doskonałym wykończeniem. Elisabetta Franchi to kobiecość w najpiękniejszej odsłonie, elegancja i kontrolowane szaleństwo.

 

Pinko to włoska marka rodzinna, powstała pod koniec lat 80. Jej styl odpowiada na modowe potrzeby niezależnej, silnej i seksownej kobiety, świadomej swej kobiecości i zdeterminowanej do jej wyrażania na różne sposoby. W Polsce ambasadorką marki jest Katarzyna Zielińska.

 

Onyxx to koncept salonu multimarkowego z unikalną ofertą znanych marek premium. Onyxx z powodzeniem funkcjonuje w kilku polskich centrach typu outlet, w tym w Warszawie, Szczecinie oraz od niedawna w Sosnowcu. Na atrakcyjność krakowskiego salonu będzie dodatkowo wpływać obecność działu wyposażenia wnętrz znanych zagranicznych marek, poszerzając tym samym ofertę dla klientów.

 

 

 

Wiosną wydane zostało pozwolenie na budowę Plazy, a latem wyłoniono w przetargu wykonawcę prac przygotowawczych, które ruszyły w październiku i zostały zakończone w grudniu. W początkowym okresie prace polegały przede wszystkim na rozbudowie i modernizacji instalacji technicznych obiektu, który po zakończeniu przebudowy zyska nowy wygląd i dodatkowe funkcje, w tym poszerzoną część gastronomiczno- rozrywkową.

 

Efektem przebudowy będzie centrum outletowe premium, w innowacyjnej formule - zawierającej rozbudowany komponent rozrywkowy, obejmujący kino, klub fitness i kręgielnię oraz szeroką ofertę gastronomiczną w stylistyce premium. Zakres przewidzianych prac jest bardzo szeroki. Całkowicie przebudowany zostanie cały parter. W budynku powstanie efektowny pasaż. Zastosowane zostaną materiały wysokiej klasy, rzadko wykorzystywane do tej pory w tego typu obiektach. Efektem ma być przestrzeń o wysokim poziomie estetyki i wykończenia z nieszablonową architekturą.

Docelowo w obiekcie znajdzie się ponad 100 marek z kategorii mody i stylu życia, sprzedających swoje produkty w cenach niższych o 30-70 proc.

 

 

    

 

PRÔM PEAKSIDE ROS Outlet Management

PRÔM PEAKSIDE ROS Outlet Management jest operatorem centrów outlet. Centra zarządzane przez PRÔM to:

 

    Designer Outlet Warszawa                          https://www.designeroutletwarszawa.pl/

    Designer Outlet Sosnowiec                         https://www.designeroutletsosnowiec.pl/

    Designer Outlet Gdańsk                               https://www.designeroutletgdansk.pl/

    Fashion Outlet Kraków (w budowie)         https://www.fashionoutletkrakow.com/pl-home

 

 

PRÔM jest spółką joint venture PEAKSIDE CAPITAL i ROS Retail Outlet Shopping.

 

www.prom-management.com

 

PEAKSIDE CAPITAL koncentruje się na nabywaniu nieruchomości, które oferują możliwości tworzenia wartości poprzez aktywne zarządzanie. Peakside Capital jest aktywny we wszystkich sektorach rynku nieruchomości, głównie w Niemczech i Europie Środkowo-Wschodniej („CEE“). Peakside Capital odpowiada za identyfikację i przeprowadzanie transakcji inwestycyjnych oraz świadczy usługi zarządzania aktywami dla wybranych inwestorów i zarządzania funduszami inwestycyjnymi. Peakside Capital stanowi obecnie zespół 35 pracowników, którzy pracują razem z powodzeniem od wielu lat inwestując w różnorodne struktury, począwszy od bezpośrednich pojedynczych aktywów, przez portfele dłużne i prywatne inwestycje kapitałowe w spółki nieruchomościowe. Obecnie Peakside Capital zarządza inwestycjami w 8 krajach, o wartości aktywów brutto około 1,8 mld Euro.

 

www.peakside.com

 

ROS Retail Outlet Shopping z siedzibą w Wiedniu i podmiotami zależnymi w Rzymie i Paryżu, zajmuje się niezależnym doradztwem na rynku nieruchomości dla handlu detalicznego oraz zarządza centrami handlowymi, specjalizując się w outletach designerskich i innowacyjnych koncepcjach outletowych w Europie Środkowej. Założyciele, Thomas Reichenauer i Gerhard Graf, posiadają ponad 20-letnie doświadczenie na rynku outletów w Europie.

Portfolio ROS Retail Outlet Shopping obejmuje: Designer Outlet Soltau, City Outlet Geislingen, Brugnato 5Terre Outlet Village, Premier Outlet Budapest oraz nowe projekty, takie jak Designer Outlet Algarve, Designer Outlet Croatia, Designer Outlet Zaragoza, City Outlet Wuppertal, Home & Design Outlet Santhià, City Outlets Paris oraz Fashion Outlet Kraków.

www.ros-management.com

 

 

 

KONTAKT DLA MEDIÓW:

Daniel Trzaskoś, Brandscope – email Daniel.trzaskos@gmail.comdaniel.trzaskos@brandscope.pl, tel. 606 61 21 44


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

brandscope

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl