Planet Soft rozpoczyna kampanię medialną w USA i Europie Zachodniej


2012-03-28
Planet Soft, wrocławski producent rozwiązań informatycznych dla sektora MSP, rozpoczął prywatną ofertę akcji. Spółka startuje z kampanią reklamową swoich produktów w USA i Wielkiej Brytanii oraz planuje przejęcie firmy specjalizującej się w tworzeniu oprogramowania na platformy mobilne.

- W tej chwili skupiamy się głównie na promocji naszych dwóch sztandarowych produktów czyli Aplicon i STOREQ. Ten drugi, służący do usprawniania komunikacji i wymiany danych pomiędzy pracownikami, dedykowany jest naszym tradycyjnym rynkom czyli Wielkiej Brytanii i USA, dlatego zdecydowaliśmy się na kampanię promocyjną  tam zlokalizowaną- tłumaczy Hubert Wochyński, prezes Planet Soft. Odpowiedzialna za nią będzie międzynarodowa agencja Lewis PR.

STOREQ i Aplicon (służący do zarządzania procesami w firmie) to nie jedyne projekty wrocławskiej spółki. – Decyzja o powolnej rezygnacji a outsourcingu i skupieniu się na rozwiązaniach autorskich sprawiła, że przyśpieszyliśmy prace nad kolejnymi projektami. Chcemy je wprowadzić na rynek jeszcze w bieżącym roku. Będą to aplikacje skierowane dla sektora MSP- zapowiada prezes.

Kolejna dziedzina na którą stawia Planet Soft to zaawansowane rozwiązania na urządzenia mobilne. – Finalizujemy rozmowy w sprawie przejęcia firmy, która mogłaby szybko zrealizować nasz autorski projekt na urządzenia mobilne z użyciem augmentem reality. Do akwizycji dojdzie prawdopodobnie jeszcze w II kwartale 2012 roku- zdradza Hubert Wochyński.  

W minionym roku przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 3,5 mln zł, Planet Soft wypracował 524 tys. zł zysku netto. Plany na rok bieżący zakładają zwiększenie zysku do 770 tys. zł (+47%), przy minimalnym wzroście sprzedaży (3,6 mln zł). W ofercie wrocławska spółka zaoferuje akcje o wartości 500 tys. zł.

 

 

***

O FIRMIE:

Planet Soft działa na międzynarodowym rynku informatycznym od 2000 roku. Przez dłuższy okres swojej działalności firma zajmowała się tworzeniem aplikacji na zamówienie, dedykowanych małym i średnim firmom oraz w outsourcingu usług IT przede wszystkim dla dużych przedsiębiorstw. Obecnie, Spółka jest twórcą dwóch autorskich technologii – IT–STOREQ oraz Aplicon. Wykorzystując najnowsze technologie oraz bazując na bogatym doświadczeniu, Planet Soft, podbija polski i zagraniczny rynek. W ramach ekspansji, spółka rozpoczęła budowę ogólnopolskiej sieci sprzedaży. Sprecyzowane cele, dobre perspektywy, wysoka konkurencyjność oraz innowacyjne rozwiązania sprawiają, że firma stała się cenionym podmiotem na rynku. W 2012 roku Planet Soft zamierza zadebiutować na rynku alternatywnym NewConnect. Więcej informacji pod adresem: www.planetsoft.pl.

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Planet Soft
http://planetsoft.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl