Platforma B2B Online – narzędzia zakupowe dla administracji


2012-03-23
Jednostki administracyjne – podobnie jak firmy prowadzą swój system zaopatrzenia - realizują zakupy wewnętrzne, które są niezbędne do funkcjonowania – artykuły biurowe, urządzenia, akcesoria komputerowe i materiały eksploatacyjne

Jednostki administracyjne – podobnie jak firmy prowadzą swój system zaopatrzenia -  realizują zakupy wewnętrzne, które są niezbędne do funkcjonowania – artykuły biurowe, urządzenia, akcesoria komputerowe i materiały eksploatacyjne, pomoce dydaktyczne, książki i podręczniki czy chemia gospodarcza . Zakupom tym towarzyszą  specjalne procedury, które pochłaniają mnóstwo czasu i pieniędzy. Procedury te angażują wiele osób, a nie zawsze udaje się wybrać najatrakcyjniejsza ofertę.

Alternatywą jest  własna platforma zakupowa B2B Online.  Na  dedykowanej witrynie, dostępnej tylko dla upoważnionych pracowników, widoczne są zdjęcia produktów, opisy z parametrami technicznymi, cenniki i informacje o ich dostępności. Jednostka administracyjna ma pełną suwerenność w zakresie doboru dostawców. Łatwo znaleźć najkorzystniejszą ofertę. Atutem jest całkowita transparentność oraz pełna kontrola nad budżetem, a to dla prezydenta miasta, burmistrza czy wójta znakomita wiadomość. Szpitale i szkoły docenią nie tylko redukcję kosztów, ale także wygodę zakupów, których można dokonywać w miarę potrzeb bez konieczności magazynowania.

 

Platformy zakupowe mają za zadanie usprawniać i centralizować zakupy wewnętrzne. Ich podstawowe atuty to wymierna możliwość redukcji kosztów, stała kontrola nad wydatkami i budżetami oraz zmniejszenie kosztów administracyjnych w procesie. Oznacza to efektywne, sprawne, a przede wszystkim tańsze zakupy.

Punktem wyjścia jest wybór dostawców, których asortyment spełnia oczekiwania jednostki administracyjnej. To oni są odpowiedzialni za stałą aktualizację swojej oferty na platformie.  Dzięki temu pracownicy administracyjni nie muszą poszukiwać asortymentu, którym są zainteresowani i sprawdzać jego dostępności – wszystko to widać po zalogowaniu. Łatwo sortować produkty oraz porównywać parametry i ceny.

Łatwo zastąpić kosztowną procedurę

Zakupów mogą dokonywać pracownicy wyposażeni w loginy do platformy. Wskazany dział lub pracownik administracyjny autoryzuje transakcje i ma pełną kontrolę nad wykorzystaniem budżetu. Poszczególne działy czy nawet osoby mogą mieć wyznaczone budżety , a kontrola nad nimi nie sprawia najmniejszego problemu.

Platforma kompatybilna z rozwiązaniem do realizacji przetargów

Platforma B2B Online pomaga zrealizować zakupy bieżące, zaś zakupy przetargowe można zorganizować poprzez w pełni kompatybilne rozwiązanie Logintrade. Realizacja tej formy zakupów wymaga stosowania procedur wynikających z ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Moduł zamówień publicznych Logintrade umożliwia kompleksową realizację postępowań publicznych. Rejestr postępowań, obieg dokumentów, komisje zakupowe to tylko niektóre funkcjonalności ułatwiające prace osobom odpowiedzialnym za realizację przetargów publicznych.

Koszty

Koszty związane z prowadzeniem własnej platformy są zalezne od liczby użytkowników. Wersja dla 10 użytkowników wiąże się z opłatą na poziomie 100 zł/miesięcznie.  Zawsze zawiera serwis i utrzymanie platformy. Dodatkowo można się spodziewać kosztów początkowych w związku z integracją platformy z systemem informatycznym danej jednostki.

 

 

W przypadku publikacji informacji bardzo proszę o zamieszczenie zdania:
Platforma powstała dzięki wsparciu funduszy UE w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

 

 

Informacje o firmie

 

B2B Online sp. z o.o. jest dostawcą profesjonalnej platformy do sprzedaży i zakupów hurtowych opartej na technologii cloud computing, czyli gotowych aplikacji "w chmurze" oraz oprogramowania jako usługi - SaaS (software as a service).  Rozwiązania B2B udostępniane są zarówno w formie prywatnej – system STAR B2B do sprzedaży hurtowej, jak i publicznej – portal zakupów hurtowych PLANET B2B.

Projekt  platformy  B2B  Online  jest  współfinansowany  ze  środków  Unii  Europejskiej  w  ramach  Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

 

 

 

 

Obsługa PR i prasowa

 

INDALO Public Relations, ul. Grochowska 341/281A,
03-822 Warszawa

Małgorzata Błachnio, mobile: (+48) 509 047 721,
e-mail:  malgorzata.blachnio@indalo.pl

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

INDALO

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl