Plibo już dla wszystkich Warszawiaków


2019-11-14
Plibo, nowoczesna platforma oferująca ekspresowe usługi naprawczo-remontowe, zgodnie z zapowiedziami od dziś działa na terenie całej Warszawy.

Plibo, nowoczesna platforma oferująca ekspresowe usługi naprawczo-remontowe, zgodnie z zapowiedziami od dziś działa na terenie całej Warszawy. Mieszkańcy wszystkich warszawskich dzielnic w przypadku nagłej awarii w domu czy biurze za sprawą aplikacji mogą łatwo i szybko zamówić fachowca do wyeliminowania usterki. 

Plibo powstało w październiku tego roku. Pilotażowo aplikacja dostępna była dla mieszkańców Ursynowa, Służewca i Wilanowa. Twórcy platformy – warszawskie studio deweloperskie Mindhive – zdecydowali się rozszerzyć zakres terytorialny o wszystkie dzielnice Warszawy.

 

Aplikacja Plibo to świeży projekt, na rynku dopiero od kilku tygodni. Program pilotażowy dostępny był wyłącznie dla trzech warszawskich dzielnic. Przez ten czas zauważyliśmy spore zainteresowanie aplikacją oraz usługami przez nią oferowanymi. Od samego początku naszym głównym celem było rozszerzenie działalności o kolejne dzielnice. Dzięki wzmożonej pracy udało nam się, szybciej niż zakładaliśmy, udostępnić aplikację dla wszystkich dzielnic Warszawy. W kolejnych tygodniach pracować będziemy nad ekspansją na inne polskie aglomeracje. - mówi Adam Bielański założyciel i Prezes Mindhive.

 

Plibo łączy klientów ze sprawdzonymi fachowcami, którzy wyeliminują drobne usterki w domu oraz biurze. Użytkownik za jej pośrednictwem może zamówić fachowca do konkretnej awarii. Zakres oferowanych usług jest szeroki i dotyczy obecnie napraw hydraulicznych, elektrycznych, stolarskich i ślusarskich. Wykonawcy to sprawdzeni profesjonaliści, którzy muszą przejść określony proces weryfikacji zanim zostaną dodani do bazy Plibo. Sprawdzane są m.in. zdolności komunikacyjne, kultura osobista, referencje oraz narzędzia pracy. Dzięki dość skomplikowanemu procesowi weryfikacji Plibo jest w stanie zapewnić dostęp do wysokiej klasy fachowców, którzy oferują profesjonalne usługi. 

Klient nie musi zgadywać, który dostawca będzie najlepszy - każdy na platformie spełnia jednolite normy pracy i zachowań. Nie musi zgadywać i negocjować stawek. Dzięki specjalnym algorytmom informacja o zleceniu dociera szybko do potencjalnie zainteresowanego wykonawcy. Eliminujemy etap negocjacji cenowych, aukcji pomiędzy wykonawcami, co pozwala nam rozwiązać usterkę klienta w dniu jej zgłoszenia. – dodaje Adam Bielański.

 

Ogromną zaletą korzystania z usług Plibo jest krótki czas realizacji zlecenia. Wykonawcy zobowiązani są dotrzeć do klienta w określonym czasie, który nie powinien przekraczać 4 godzin od zaakceptowania zlecenia. Platforma korzysta z systemu GPS, który monitoruje pozycję wykonawców. Dzięki czemu klient informowany jest o planowanym czasie przyjazdu fachowca. Za nim jednak do tego dojdzie to wcześniej algorytm Plibo wyselekcjonuje najlepszego wykonawcę do wyeliminowania usterki, wówczas klient może zapoznać się z ocenami i opiniami, jakie otrzymał on po dotychczas zrealizowanych naprawach. W przypadku niesatysfakcjonującego wykonania usługi przez fachowca w Plibo funkcjonuje specjalna grupa reagowania, która zajmie się rozwiązaniem problemu, tak aby finalnie klient był zadowolony.

 

Twórcy aplikacji przygotowali specjalną ofertą dla użytkowników. Do końca roku wszystkie usługi oferowane przez platformę Plibo będą tańsze o 35%. Aplikację Plibo można bezpłatnie pobrać ze sklepu Google Play. W niedalekiej przyszłości oferowana będzie również dla użytkowników iOS.

 

 

O Plibo

Plibo jest praktyczną aplikacją służącą do szybkiego zlecania drobnych naprawczych w domu czy biurze. Za jej pośrednictwem można zamówić usługi ślusarskie, hydrauliczne, elektryczne, stolarskie i inne. Plibo zapewnia wysoki standard i przejrzystość usług oraz szybkość reakcji – nie dłużej niż 4 godziny od dokonania zlecenia. Aplikacja zadebiutowała na rynku w 2019 roku. 

O Mindhive 

Studio deweloperskie Mindhive powstało jako kolektyw ludzi o różnorodnych umiejętnościach. Dzięki swojej wytężonej pracy firma znalazła się w czołówce twórców systemów transakcyjnych. Wypracowywana wspólnie energia pozwala związanym z Mindhive ludziom na odnajdywanie nowych obszarów działalności. Owocem tego jest np. aplikacja Plibo. Firma powstała w 2018 roku.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Tohvri90

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl