2016-10-25
Agencja interaktywna Wrocław to określenie, które może powodować pewne zamieszanie. Związane jest to z bałaganem i niedookreślonym charakterem nazewnictwa, jakie powstało w kwestii ogólnie rozumianego marketingu internetowego.
Jest to dziedzina, która rośnie w zadziwiającym tempie i do tego powstają w niej różne specjalizacje oraz poszerza się zakres działania rożnych firm. Jest agencja SEO, jest agencja kreatywna, jest agencja interaktywna i jest klasyczna agencja marketingowa. Czym one wszystkie się od siebie różnią? Wśród tych wszystkich tworów największy problem może nam sprawiać agencja interaktywna, która jako osobna specjalizacja wykształciła się najpóźniej z wymienionych powyżej form, chociaż paradoksalnie można ją uznać za coś stosunkowo klasycznego.
Agencja marketingu internetowego
Możemy powiedzieć, że agencja interaktywna to agencja marketingu internetowego, czyli specjalne miejsce, w którym prowadzi się działania marketingowe w oparciu o wszelkiego rodzaju narzędzia internetowe. Jest to określenie prawidłowe, ale nie do końca precyzyjne, ponieważ typowa agencja interaktywna zazwyczaj nie zajmuje się absolutnie wszystkim, co moglibyśmy podłączyć pod marketing internetowy, chociaż najlepsza agencja interaktywna na pewno nie pozostawi żadnych białych plam w swojej ofercie.
Strona internetowa
Zdecydowanie najważniejszym elementem internetowej działalności każdej firmy jest jej strona internetowa, na której muszą skupiać się wszystkie funkcje firmy i jej najważniejsze mechanizmy marketingowe. Agencja interaktywna tworzy taką stronę internetową i robi to w sposób nowoczesny, co oznacza, że przygotowuje ją do funkcjonowania w świecie
SEM/SEO. Jest to oczywiście warunek sine qua non w dzisiejszym świecie, więc nie należy traktować go jako szczególnego osiągnięcia. Znacznie ważniejsze w praktyce zazwyczaj jest prezentowanie strony internetowej klienta jako narzędzia wszechstronnego.
Najlepsza agencja interaktywna powinna zbudować stronę internetową, na którą klient będzie chciał wchodzić, do której klient będzie chciał wracać i na której klient będzie chciał przebywać. Są to trzy elementy ściśle związane z SEO, ale to paradoksalnie nie to jest tutaj najważniejsze. Strona internetowa jest wizytówką firmy, jej frontem i to, w jaki sposób jest odbierana, posiada bardzo duży wpływ na realne szanse na zawarcie transakcji. Do tego usługi związane ze stroną, na przykład newslettery i różnego rodzaju promocje, są kolejnymi narzędziami, o które musi się opierać zyskowny biznes.
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.