Podsumowanie roku 2013 na rynku mobile i prognoza na rok 2014
|   | 
W 2013 roku na rynku mobile najbardziej widoczna była walka o prym wszelkiego rodzaju komunikatorów typu WhatsUp, SnapChat, Messenger, ponieważ Facebook nagle zorientował się, że ludzi zaczyna przytłaczać korzystanie z ich serwisu.
Szczególnie wśród młodszych użytkowników zarysował się trend masowej ucieczki z Facebooka na rzecz komunikatorów mobilnych. Głównym powodem rezygnacji był natłok informacji jakich codziennie dostarcza ten najpopularniejszy serwis społecznościowy. Ten trend spowodował m.in. wydzielenie aplikacji Messenger z głównej aplikacji Facebook i jej nachalne promowanie wśród użytkowników. W kontekście uzależnienia Facebook został nawet nazwany papierosem XXI wieku.
Kiedyś problemem był dostęp do informacji - teraz problemem jest zbyt  duża ilość informacji, która do nas dociera. Potrzeba więc skutecznego  filtra i takim początkowo wydawał się właśnie Facebook. W którymś  momencie filtr przestał się jednak sprawdzać, bo ilość informacji  zaczęła przytłaczać ludzi. Oczywiście fajnie mieć wiadomości w "mojej  prywatnej gazecie" (Facebook News Feed) dobrane na podstawie tego co  mnie interesuje, a nie subiektywnego wyboru jakiegoś redaktora  naczelnego. To podejście jest słuszne, ale lektura gazety, która ma  nieskończoną liczbę stron i można ją czytać 24 godziny na dobę jest  męcząca. To główne wyzwanie dla Facebooka na rok 2014 - ograniczyć  liczbę stron w "swojej gazecie".
czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/sfa_ffa/podsumowanie_roku_2013_na_rynku_mobile_i_prognoza_na_rok_2014.html
| Nadesłał:
            openmediagroup | 
 
	      		      






