Polacy bawią się gotowaniem


2017-01-30
Od kilku lat zauważamy rosnące zainteresowanie naszymi sosami poza tymi okazjami zakupowymi. Związane jest to ze zmianą zwyczajów konsumentów, którzy coraz częściej przygotowują niebanalne przystawki czy przekąski świetnie się przy tym bawiąc

Dla kategorii sosów okres boomu sprzedażowego przypada na trzy okazje zakupowe: święta – wielkanocne i Boże Narodzenie, gdzie króluje majonez oraz sezon grillowy gdzie popularne jest całe nasze portfolio. Nie mniej jednak od kilku lat zauważamy rosnące zainteresowanie naszymi sosami poza tymi okazjami zakupowymi. Związane jest to ze zmianą zwyczajów konsumentów, którzy coraz częściej przygotowują niebanalne przystawki czy przekąski świetnie się przy tym bawiąc - mówi Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec.

- Na spotkaniach dominują wyszukane fingerfoody, serwowane są tapas, których nieodzownym składnikiem jest sos. Poza kanałem retail nasza firma szeroko współpracuje z gastronomią i HoReCa oraz firmami cateringowymi – dla których bardzo ważnym elementem jest sos. Sezon karnawałowy nie jest okresem najwyższej sprzedaży ale wzrostowe, rok do roku, tendencje są obiecujące - dodaje Łukasz Kotaniec.

Jego zdaniem moda na gotowanie i popularność programów kulinarnych otwierają konsumentów na nowe smaki i eksperymentowanie. - Polacy bawią się gotowaniem. Nie jest to już dla nich przykry obowiązek. To doskonałe zjawisko, które przekłada się na wzrost sprzedaży dotychczas mniej popularnych sosów. Poza popularnymi:  majonezem, musztardą czy ketchupem konsumenci chętnie sięgają po np. remuladę duńską, sos kebab gyros - zapewnia Łukasz Kotaniec.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Folwark

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl