Polski apetyt na życie oczami Żywca
Żywiec rozpoczyna kampanię reklamową pt.: „Polski apetyt na życie”, której celem jest zaprezentowanie otwartej, bardziej optymistycznej, dynamicznej i odważnej wizji marki. Odświeżony sposób myślenia o niej zaprezentowano w spocie telewizyjnym.
Marka Żywiec towarzyszy Polakom od 156 lat. Przez cały ten czas była świadkiem zmian, jakie zachodzą nie tylko w kraju, ale przede wszystkim w ludziach. Na przestrzeni ostatnich dekad przeszliśmy znaczącą przemianę – staliśmy się bardziej otwarci, zdecydowani, głodni wrażeń, zaczęliśmy szukać nowości, wyznaczać sobie ambitne cele i konsekwentnie je realizować. Jednocześnie pozostaje w nas to, co dla Polaków specyficzne – upór, zaradność, ciągła chęć doskonalenia, ale też przekora, dystans i poczucie humoru. Jacy jesteśmy obecnie? Zawsze znajdujemy rozwiązanie, cieszymy się ze zwycięstw, przekuwamy porażki w sukcesy, patrzymy w przyszłość. Definiując siebie na nowo, nie zapominamy o korzeniach i tradycji. Być może jesteśmy pełni sprzeczności, ale dzięki temu jesteśmy w ciągłym ruchu i chcemy się dalej rozwijać. Na pewno mamy duży apetyt na życie.
Właśnie o współczesnych Polakach jest nowy spot marki Żywiec. Obserwujemy w nim zwykły dzień z życia kilku osób. Widzimy kogoś na zakupach, w pracy, na urlopie, w drodze na imprezę. Krótkie sceny starają się uchwycić charakter myślenia, działania, sposobu spędzania czasu przez aktywnych i pełnych ochoty na ciekawe życie ludzi.
„Żywiec jak żadna inna marka może komentować przemiany zachodzące w codzienności Polaków. Rozumie, w jakim kierunku podążają i chce im towarzyszyć. Optymizm, otwartość, innowacyjność i energia wyzwalająca się w naszym społeczeństwie nie mogą zostać niezauważone. Nowa twarz marki Żywiec to wyraz potrzeby stałej naturalnej obecności w życiu naszych konsumentów. To również forma podziękowania za ich odwagę upór i konsekwencję w pozytywnym kształtowaniu rzeczywistości” – wyjaśnia Wojciech Bogusz, Marketing Manager marki Żywiec.
Celem prowadzonych działań jest umocnienie wizerunku marki Żywiec jako najlepszego polskiego piwa premium, towarzyszącego Polakom od ponad 150 lat. Jednocześnie zadaniem kampanii jest dodanie marce optymizmu, dynamizmu i świeżości, również poprzez odwołanie się do młodszych konsumentów, którzy w znacznym stopniu definiują, jaki jest nowoczesny Polak. Nie oznacza to jednak rezygnowania z wartości, które do tej pory Żywcowi przyświecały. Odwołanie się do tradycji, duma z korzeni i świadomość pochodzenia jest równie ważna dla marki, jak i współczesnego Polaka, ponieważ polska tożsamość jest określana także przez dotychczasowe osiągnięcia.
Zwracanie się do nowych konsumentów można było zaobserwować już w czasie tegorocznej edycji Męskiego Grania oraz podczas akcji „Pokaż język”. Spot prezentujący polski apetyt na życie jest pierwszą odsłoną zmian, jakie przedstawi marka Żywiec.
Kampania reklamowa będzie realizowana w kluczowych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Rozpocznie się 19 listopada. Strategię komunikacji oraz kreacją spotu przygotowała agencja DDB. Za zakup mediów odpowiada OMD Macroscope. Spot wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja.
Nadesłał:
joannat
|