Polski Hydraulik wkracza do sieci


Polski Hydraulik wkracza do sieci
2011-08-22
W Internecie ruszyła kampania promocyjna firmy Valvex S.A. Do udziału w kampanii zaproszono modela Piotra Adamskiego, który przed kilkoma laty wcielił się w postać Polskiego Hydraulika, a obecnie będzie twarzą kampanii.

Kampania w sieci  obejmuje działania w social media oraz blogosferze. Jest ona częścią ogólnopolskiej kampanii „I love Valvex – Polski Hydraulik”, promującej firmę Valvex.

Za działania wizerunkowe w Internecie odpowiedzialna jest Agencja SmartPR. Prace nad projektem koordynują Michał Karolczyk, Account Manager oraz Bartłomiej Krzemiński, Customer Care Manager.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Belman

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl