Polski Związek Bilardowy z nowym partnerem
Polski Związek Bilardowy ma nowego sponsora – biuro podróży Why Not HOLIDAYS. Dzięki współpracy możliwe będzie podniesienie poziomu imprez organizowanych przez związek, a także rozwój internetowej platformy video live, za pośrednictwem której można śledzić najważniejsze zawody bilardowe w Polsce.
Wsparcie ze strony Why Not HOLIDAYS pozwoli na lepszą i sprawniejszą organizację wydarzeń oraz turniejów bilardowych. Umożliwi także rozwój Polskiego Związku Bilardowego, organizacji prowadzonej przez pasjonatów dyscypliny, którzy chcą zarażać innych swoją pasją do sportu. – Mamy nadzieję, że dzięki pomocy nowego sponsora nasze imprezy, które należą do najlepiej zorganizowanych w Europie, dorównają poziomem organizacji największym przedsięwzięciom tego typu na świecie,– mówi Grzegorz Kędzierski - Prezes Polskiego Związku Bilardowego.
Na pomoc liczyć mogą też sportowcy, którzy reprezentują nasz kraj na mistrzostwach międzynarodowych. Why Not HOLIDAYS deklaruje szczególne wsparcie dla najlepszych zawodniczek kobiecej kadry bilardowej. Po ostatnich sukcesach młodych bilardzistek: Katarzyny Wesołowskiej i Oliwii Czupryńskiej, które zdobyły złoty medal Drużynowych Mistrzostw Europy, Polki mają duże szanse na najwyższe miejsca w światowych rankingach. To one właśnie mają stać się głównymi "twarzami" marki Why Not HOLIDAYS.
Na współpracy skorzystają też kibice bilardu z całej Polski. Z myślą o nich dodatkowo rozwinięty zostanie internetowy kanał video: www.tvsports.pl, który pozwala śledzić na żywo w Internecie wszystkie najważniejsze zawody bilardowe w naszym kraju.
- Wspieranie różnych inicjatyw sportowych doskonale wpisuje się w idee prowadzenia naszej firmy – tłumaczy Łukasz Szuba z biura podróży Why Not HOLIDAYS – Chcemy promować aktywne sposoby spędzania wolnego czasu oraz zachęcić Polaków do odkrywania nietypowych hobby i form wypoczynku.
Oczywiście sponsor nie zapomni również o przygotowaniu specjalnych ofert dla członków i klubów zrzeszonych w Polskim Związku Bilardowym. – Mamy nadzieję, że przez atrakcyjność oferty uda nam się stworzyć szansę na jeszcze większy udział polskich zawodników w międzynarodowych imprezach sportowych – dodaje Łukasz Szuba.
Nadesłał:
agencja 9.90 PR
|