Pomocna dłoń w trudnych czasach. Mary Kay podsumowuje kampanię społeczną „Dłonie pełne dobra”


Pomocna dłoń w trudnych czasach. Mary Kay podsumowuje kampanię społeczną „Dłonie pełne dobra”
2021-04-07
Z sukcesem zakończyła się kampania społeczna marki Mary Kay – „Dłonie pełne dobra”. Dzięki zaangażowaniu firmy, Konsultantek Kosmetycznych i klientów, którzy sięgnęli po produkty tej marki, wsparcie otrzymali podopieczni Fundacji One Day. Ambasadorką akcji była Alżbeta Lenska.
Jeden dolar z każdego zestawu Satin Lips™ do pielęgnacji ust sprzedanego od 12 maja do 31 grudnia 2020 roku trafiał do podopiecznych Fundacji One Day. Organizacja wspiera młodzież i dzieci z domów dziecka oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych. W efekcie akcji blisko 60 tys. złotych zostanie przeznaczone na kursy zawodowe dla wychowanków domów dziecka.
 
– Ostatni rok stanowił wyzwanie dla każdego z nas, ale nawet w trudnych czasach nie możemy zapominać o potrzebujących. Marka Mary Kay po raz kolejny ruszyła z pomocą i finał tych działań budzi ogromną radość. Na szczególne wyróżnienie zasługują nasze konsultantki – bez ich zaangażowania nie udałoby się osiągnąć tego sukcesu – mówi Natalia Zgorzelska, Marketing Communication Coordinator, Mary Kay Polska i dodaje – Otaczają nas ludzie o wielkich sercach. Decydując się na zakup zestawów Satin Lips™, nasi klienci stworzyli podopiecznym Fundacji One Day szansę na rozwój zawodowy i spełnienie marzeń. Nie poprzestajemy na tych działaniach i już teraz planujemy kolejne przedsięwzięcia. 
 
Ambasadorką II edycji kampanii była Alżbeta Lenska – polska aktorka filmowa i teatralna czeskiego pochodzenia, która wraz z mężem, również aktorem, Rafałem Cieszyńskim, od lat włącza się w działalność charytatywną i społeczną. Jest jedną z ambasadorek i osób promujących Wigilię One Day – wigilijnego spotkania dla dzieci z domów dziecka. 
 
– Dookoła nas jest tak wielu potrzebujących. Firma Mary Kay skierowała pomoc do dzieci, których los nie oszczędzał. Kupując drobne produkty, wspieraliśmy podopiecznych Domów Dziecka, którzy dorastają i opuszczają placówki. Nasze małe gesty to uśmiechy na ich twarzach, a to przecież bezcenne. Udział w kampanii to dla mnie wielka radość i duma, że udało się pomóc – mówi Alżbeta Lenska.
 
Już wkrótce wystartuje kolejna edycja kampanii i Mary Kay ponowienie ruszy z pomocą podopiecznym Fundacji One Day.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

OneMulti

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl