Ponad 10 mln sprzedanych gier na platformie GAMIVO
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, odnotował ponad 10 mln egzemplarzy sprzedanych gier. Na wysoką sprzedaż produktów składa się m.in. dynamiczny wzrost liczby użytkowników oraz wysoki procent usatysfakcjonowanych klientów.
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, odnotował ponad 10 mln egzemplarzy sprzedanych gier. Na wysoką sprzedaż produktów składa się m.in. dynamiczny wzrost liczby użytkowników oraz wysoki procent usatysfakcjonowanych klientów. Firma nieustannie rozwija platformę transakcyjną, chociażby rozpoczynając działalność w segmencie cloud gamingu czy poszerzając ofertę o produkty fizyczne.
Z początkiem roku platforma GAMIVO przekroczyła próg 10 mln sprzedanych gier. Wysoka sprzedaż została osiągnięta dzięki dynamicznie wzrastającej liczbie użytkowników serwisu, która wynosi już 3,3 mln oraz satysfakcji klientów sięgającej 90 proc.
- Przekroczenie progu 10 milionów gier ma charakter symboliczny, jednak upewnia nas w przekonaniu, że Spółka rozwija się w prawidłowym kierunku. Cieszymy się, że klienci doceniają produkty i usługi, które oferujemy, co motywuje nas do dalszej, ciężkiej pracy, żeby sprostać oczekiwaniom użytkowników – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu GAMIVO.
W ostatnim czasie GAMIVO intensywnie rozwija platformę transakcyjną dla gier i towarów cyfrowych, osiągając kolejne przełomowe cele. Spółka, oprócz dystrybuowanych cyfrowo gier czy programów, poszerzyła asortyment produktów fizycznych o myszki, słuchawki, klawiatury, gry pudełkowe, figurki oraz inne przedmioty kolekcjonerskie dla graczy. Ponadto niedawno poinformowała o rozpoczęciu współpracy z administratorem jednej z największych w Europie platform cloud gamingowych – Boosteroid, tym samym rozpoczynając działalność w segmencie cloud gamingu.
- GAMIVO.com oferuje wysokiej jakości usługi, dzięki czemu klienci obdarzyli nas dużym zaufaniem. To właśnie z myślą o użytkownikach platformy nieustannie poszerzamy naszą ofertę, odpowiadając na potrzeby graczy. Ciągłe ulepszanie naszego serwisu jest pożądane, żeby Spółka generowała coraz lepsze wyniki – dodaje Mateusz Śmieżewski.
Rozwój GAMIVO ma pozytywny wpływ na wyniki finansowe spółki. Według szacunkowych danych za III kwartał 2021 roku przychody związane z działalnością platformy wzrosły r/r o 37 proc. Zysk brutto związany z działalnością GAMIVO.com wyniósł 1,7 mln zł i był o 44 proc. wyższy niż rok wcześniej.
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Spółka Gamivo zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku. W najbliższym czasie właściciel platformy transakcyjnej chce przenieść notowania z NewConnect na parkiet główny warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych.
Nadesłał:
Franciszek Szukała
|