Portale zakupów grupowych - czy to na pewno świetny pomysł na prezent?


Portale zakupów grupowych - czy to na pewno świetny pomysł na prezent?
2012-02-22
W ciągu ostatnich dwóch lat na polskim rynku królują różnego rodzaju portale zakupów grupowych. To miejsca w sieci umożliwiające nam zakup różnego rodzaju usług lub produktów w bardzo atrakcyjnej cenie.

Praktycznie codziennie każdy z nas otrzymuje informacje drogą mailową o nowych ofertach, które kuszą nas swoją atrakcyjnością i niepowtarzalnością.

Z całą pewnością faktem jest, że portale zakupów grupowych oferują nam zakup usługi czy produktu po atrakcyjnej, promocyjnej cenie, ale czy na pewno możemy liczyć na profesjonalną obsługę w miejscu, do którego zakupujemy kupon promocyjny lub czy rzeczywiście dany produkt, jest wart swojej (nawet tak obniżonej) ceny? I w tym miejscu wielu z nas nachodzą wątpliwości. Przecież nie jest pewne, że usługa czy produkt, który jest nam oferowany jest pełnowartościowy. Czy faktycznie jest możliwość obniżenia jego ceny aż tak bardzo? - Wielu z nas zadaje sobie pytanie, jednak ilość sprzedanych kuponów promocyjnych (które można obliczyć w setkach) utwierdza nas tylko w przekonaniu, że skoro inni skorzystali z tej niepowtarzalnej oferty to na pewno jest ona wyjątkową okazją i decydujemy się na dany zakup. Kiedy po dwóch dniach sprawdzamy ofertę (z której kilka dni wcześniej mieliśmy wielkie "szczęście" skorzystać) ku naszemu zdziwieniu pojawia się informacja o tym, że oferta została wyprzedana jesteśmy zadowoleni, że nam się udało i że zdążyliśmy dokonać zakupu.

Z uśmiechem na twarzy sięgamy za telefon aby zarezerwować termin wykonania danej usługi, dzwonimy - linia zajęta. "Cóż, nic dziwnego sprzedało się 900 kuponów" - myślimy i odkładamy telefon na bok. Nie reagujemy tak spokojnie, kiedy po dwóch dniach nieustannych prób dzwonienia, słyszymy w słuchawce niezwykle irytujący komunikat o tym, że linia abonencka została uszkodzona lub abonent wyłączył telefon, a na setkę wysłanych maili z prośbą o dokonanie i potwierdzenie rezerwacji w interesującym nas terminie niestety nikt nie odpowiada. Marzymy wówczas o systemie, który pozwoliłby nam na samodzielne sprawdzenie wolnych terminów i umówienie się na wizytę, jednak niestety nie mamy takiej możliwości. Po tygodniu zmagań udaje nam się wreszcie dodzwonić, wszystkie dostępne terminy w najbliższym czasie są już zajęte więc umawiamy się na pierwszy, lepszy (dostępny za dwa miesiące) w obawie przed kolejnym tygodniem spędzonym na ciągłych próbach dzwonienia i mailowania. Wreszcie nadchodzi czas na realizację zakupionej usługi.

Podekscytowani ruszamy w drogę na umówioną wizytę, kiedy zjawiamy się na miejscu ogarnia nas rozczarowanie - renomowane centrum masażu, czy profesjonalny salon stylizacji paznokci okazuje się małą klitką, w starej kamienicy na obrzeżach miasta, w której warunki sanitarne pozostawiają wiele do życzenia, a same wykonanie usługi ma się nijak do pięknego opisu prezentowanego na portalu zakupów grupowych. Bardzo często zdarza się również, że duże, renomowane salony kosmetyczne, fryzjerskie, warsztaty samochodowe czy restauracje, które ewidentnie nie zrozumiały idei udziału w takiej akcji traktują klientów z portali zakupów grupowych jak klientów drugiej kategorii. Osobiście kilkakrotnie spotkałam się z taką sytuacją i dzisiaj podchodzę z rezerwą do różnego rodzaju ofert proponowanych przez portale zakupów grupowych. Oczywiście nie zawsze zakup kuponu promocyjnego wiąże się z takimi "atrakcjami", jednak nie można mówić o tym, że takie sytuacje nie mają w ogóle miejsca.

Portale zakupów grupowych prześcigają się w proponowanych przez siebie ofertach przed różnego rodzaju okazjami, na które zakupuje się prezenty typu święta Bożego Narodzenia, Walentynki czy Dzień Kobiet. Jednak czy chcemy narażać bliską nam osobę, na komplikacje i problemy z próbą złożenia rezerwacji a w efekcie na rozczarowanie z powodu tego, że usługa została wykonana fatalnie, lub produkt, który zakupiliśmy nie jest wart nawet połowy ceny promocyjnej, którą zapłaciliśmy? Pomijając już fakt, iż totalnie nietaktowane jest obdarowanie osoby kuponem promocyjnym(!) na usługę czy rzecz. A co powiecie na rewelacyjny i zawsze trafiony prezent w kilka minut? Gdyby za pomocą kilku "kliknięć", w kilka minut mieliśmy możliwość zakupienia rewelacyjnego prezentu?

Otóż, takie rozwiązanie jest dostępne na polskim rynku internetowym. Bon prezentowy Virio jest produktem pełnowartościowym, a podarowany bliskiej osobie będzie prezentem zawsze trafionym. Niech bliska Ci osoba - nieważne czy to żona, siostra, mąż, brat czy babcia poczuje, że jest przez Ciebie kochana. System Virio Prezenty pomoże Ci odczuć prawdziwą przyjemność i satysfakcję przy obdarowywaniu Twojej bliskiej osoby. Dodatkowo masz gwarancję, że na pewno nie będzie problemu podczas składania rezerwacji, miejsce realizacji (nieważne czy to punkt usługowy czy sklep) jest miejscem unikatowym i wyjątkowym, a  podczas samej realizacji bonu prezentowego Virio zostaniesz profesjonalnie obsłużony. Bezpieczeństwo transakcji, łatwość i przyjemność dokonywania zakupu bonu podarunkowego sprawi, że pokochasz Virio Prezenty!

  Projekt został dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.

Dodatkowych informacji udziela:

Marta Gontarz

e-mail: m.gontarz@virio.pl

tel.: 531-545-531

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

marta.gontarz

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl