Positive Power wspiera nowoczesny design


Positive Power wspiera nowoczesny design
2012-03-30
Agencja interaktywna Positive Power Sp z o.o. zakończyła właśnie kolejny zaawansowany projekt dla marki Lotari. Innowacyjna aplikacja online, umożliwiająca maksymalną personalizację produktu jest już dostępna w serwisie dekorator.e-lotari.

Lotari, marka firmy Franc Gardiner Sp. z o.o., lidera rynku w produkcji i sprzedaży rolet, zleciła agencji Positive Power zaprojektowanie oraz wdrożenie zaawansowanego technologicznie narzędzia do samodzielnego projektowania rolet. Dekorator Lotari to rozbudowana aplikacja online, umożliwiająca maksymalne spersonalizowanie projektu rolety, a następnie zamówienie jej poprzez zintegrowany z aplikacją sklep internetowy. Klient korzystający z Dekoratora może nie tylko wybrać online parametry  zamawianej rolety, jak np. rozmiar czy typ tkaniny, ale także określić kolorystykę i ułożenie wybranego wzoru na rolecie, a nawet nadrukować własną grafikę.   

- Z marką Lotari współpracujemy już od kilku lat – mówi Anna Siry Account Director w Positive Power Sp. z o.o. -  Jesteśmy odpowiedzialni za koncepcję i kreację sklepu internetowego e-lotari, a także za działania promocyjne marki w sieci. Zaprojektowanie i wdrożenie Dekoratora Lotari, pierwszej tak zaawansowanej aplikacji online na polskim rynku w dziedzinie projektowania, było dla nas kolejnym wyzwaniem. Stworzenie rozbudowanego konfiguratora rolet dało kupującym zupełnie nowe możliwości i w dużej mierze uniezależniło ich od projektów oferowanych przez producentów w standardzie.
    
Innowacyjnością Dekoratora Lotari jest możliwość szczegółowego określenia kolorystyki oraz precyzyjnego umiejscowienia wybranego wzoru na rolecie, dzięki czemu klient ma pełną swobodę przy projektowaniu. Aplikacja jest już dostępna w serwisie dekorator.e-lotari.   


Positive Power Sp. z o. o. jest agencją interaktywną specjalizującą się w kompleksowych rozwiązaniach IT: tworzeniu stron internetowych, dedykowanych platform e-commerce oraz zaawansowanych aplikacji, a także szeroko pojętym marketingu internetowym.

Misja Positive Power to efektywne i kreatywne wykorzystywanie nowych technologii w poszukiwaniu nowatorskich i niebanalnych rozwiązań e-biznesowych. W ciągu 10 lat istnienia Agencja przekonała do siebie kilkaset firm i instytucji, dla których nowoczesne rozwiązania internetowe są miarą powodzenia w biznesie. Do grona Klientów należą m.in.: Onet.pl, Libet SA, Mennica Polska SA, Mitsubishi Electric, Subway, Intersport SA, Greenpeace, 8a.pl.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PositivePower

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl